L.A Girl - Beauty Brick Oogschaduwpalette - ULTRA

De laatste in de rij van de L.A. Girls Beauty Brick oogschaduwpalettes is deze Ultra editie. Je zag al eerder een artikel met de andere oogschaduwpalettes, de Neons (hier) en de Nudes (hier).



Zoals de andere palette heeft deze een zwarte verpakking met een klein strookje waardoor je de kleurtjes kan zien zitten. Wel origineel want ik heb nog geen andere palettes gezien met zulke verpakkingen.

In totaal zitten er 12 verschillende oogschaduwkleurtjes in de palette, waarvan enkel de eerste en lichtste kleur mat is. De andere kleurtjes bevatten een heel lichte shimmer en andere zijn metallic. De palette is heel erg veelzijdig en je kan er zeker en vast heel erg mooie looks mee maken.


Ook bij deze palette zit er een dubbelzijdige oogschaduwkwast met aan de ene kant een sponsapplicator en aan de andere kant een klein plat oogschaduwkwastje. Ik gebruik deze nooit, ik vind mijn eigen kwasten van Sigma beter werken!



De kleurtjes zelf zijn heel erg zacht van textuur. Ook zijn ze heel goed gepigmenteerd en passen ze heel erg mooi bij elkaar. Wanneer ik de kleurtjes swatch heb ik bij geen enkele kleur fallout! Echt een leuke palette voor dit voorjaar!


Deze palette en nog 3 andere varianten zijn te koop voor €9.99 per stuk via deze webshop van The Makupspot! Er is ook nog een Smoky variant verkrijgbaar, maar ik draag bijna nooit donkere kleuren, daarom heb ik hem ook niet gekocht.

xx Kimberley

Reacties

Linda zei…
Wonderful post. You have a lovely blog. :)
Aww thank you :) That's sweet :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)