O.P.I Nagellak - Suzi Shops & Island Hops

Toen ik dit lakje in de display van het merk O.P.I zag staan, was ik meteen verkocht. Ik ben verliefd op de kleur barbieroze en twijfelde geen moment om dit mooie exemplaar mee te nemen naar huis. 

Dit lakje heet Suzi Shops & Island Hops en is een heel erg mooi pastelkleurtje voor deze lente. Dit lakje is er eentje uit de Hawaii collectie.





Wanneer ik het lakje voor de eerste keer probeerde aan te brengen merkte ik wel dat de textuur heel erg lopend was. Wanneer ik mijn kwastje niet aan de kant afwreef, liep het al snel naar de zijkanten van mijn nagel (zie foto hieronder).


Ook één laagje was niet genoeg. Aangezien het een heel erg lichte kleur is, zag je mijn nagels er nog steeds doorheen.


Na een tweede laagje en veel geduld zat het lakje er eindelijk op! Wat een mooi kleurtje! 


  

Het kwastje is heel erg fijn en de kleur is prachtig, maar het product zelf is veel te dun en te lopend. Je hoeft het heel erg precies te doen en verschillende laagjes (3-tal) over elkaar aan te brengen. Niet erg handig als je gehaast bent! Drogen doet het lakje wel snel! Wanneer de lak eenmaal op je nagels zit is het echt de moeite waard :).

Ik kocht deze nagellak bij de Douglas (in Nederland) en betaalde €14,25. Er zijn nog meerdere kleurtjes beschikbaar uit deze collectie.

xx Kimberley

Reacties

Delphine zei…
Ben het niet gewend dat Opi zo lopend is. Drie laagjes is ook wel iets te veel voor mij. Spijtig want het kleurtje is zooo mooi!
Dat is inderdaad een prachtig kleurtje zeg!
Ja idd, andere lakjes van OPI zijn anders zo niet, vond het ook jammer!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)