Wet 'n Wild - Juicy Lip Balms

Ik heb een lichte verslaving voor lippenbalsems en ik heb er dan ook een heleboel in mijn lade liggen. Voorbije winter droeg ik er overal eentje mee naartoe en gebruikte hem dan ook constant. Ik heb heel snel droge lippen en krijg daardoor vaak wondjes die heel erg pijnlijk kunnen zijn wanneer ik geen lippenbalsem aandoe.

Wanneer ik een lippenbalsem koop probeer ik er ook op te letten of deze SPF (beschermingsfactor tegen de zon) bevat. Zoniet, dan koop ik deze meestal ook niet. Wanneer je op wintersport gaat of naar de zon, zorg er zeker voor dat je altijd een zo hoog mogelijke SPF gebruikt.

Ik zag op de webshop Makeupmusthaves deze Juicy Lip balms van het merk Wet 'n Wild met SPF 15. Deze hebben de smaken Watermeloen en Frambozen. Ook heb je nog een Aardbeien en kersenvariant in de webshop, mocht je die liever hebben.


Deze jumbo lippenbalsems wegen 7,5g en bevatten veel product voor een lippenbalsem. Hou je niet van zulke grote verpakkingen dan koop je deze best niet. De verpakking is groter dan de verpakking van de meeste lipsticks.




Ze zijn makkelijk aan te brengen op je lippen doordat deze zo groot zijn. Ook zijn ze niet kleverig wanneer je deze aanbrengt en ze ruiken heerlijk, vooral die met watermeloen! De donkere lippenbalsems geven wel wat kleur af, die met watermeloen geeft een lichte kleur af, maar is niet meer te zien op je lippen.



Grote lippenbalsems met een standaard normale werking en SPF15 dus :) Je kan ze vinden in de webshop van Makeupmusthaves voor €3,75 waar ik ze heb gekocht, maar later zag ik ze bij de webshop Boozyshop voor maar €1,99! Dus, sla je slag!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)