Douglas - Jumbo Lip Pens

Momenteel zijn de jumbo lippotloden heel erg in trek bij de beauty liefhebbers. Clinique is de voorloper met de Chubby sticks en de laatste weken zijn de Soft Matt lipbalms van de Hema helemaal hot. 

Ik vond bij Douglas deze Jumbo Lip Pens van Douglas eigen merk en was er reuze benieuwd naar. Vooral omdat ze niet echt zo goedkoop waren (€12,95 per stuk) als die van de Hema (€3,50 per stuk) 


Er waren een aantal kleurtjes beschikbaar, maar mijn keuze ging uit naar deze 2 roze kleurtjes. Deze heten 2 My fairy world en 6 Forever you.


Aangezien er geen testers beschikbaar waren van deze kleurtjes, heb ik deze puur op de gok gekocht qua kleur. Wanneer ik ze thuis openmaakte en swatchte op mijn hand veel mij gelijk op hoeveel glans en shimmer deze lip pens wel hebben. Hou je niet van veel glans, dan skip je deze best!

Beide kleurtjes zijn goed gepigmenteerd en wanneer je ze aanbrengt zie je wel degelijk verschil op je lippen. Bij sommige lichte kleurtjes zie je bijna niet dat je een kleurtje draagt. Wanneer je ze aanbrengt gaat dit super snel en voelen ze heel erg zacht aan. Ze glijden als het ware op je lippen.

2 My fairy world





6 Forever you




  
Na een drankje of een hapje eten, gaan ze wel snel vervagen. Je zal ze door de dag heen ook moeten bijstiften! Ze zijn fijn in gebruik, voelen goed aan, maar zijn geen €12,95 waard. Voor die prijs wil ik een lip pen die de hele dag blijft zitten! Geef mij dan maar die van de Hema voor €3,50! Die blijven de hele dag op zijn plaats.

Deze lip pens zijn te koop bij de Douglas filialen of via de webshop.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Spijtig dat ze niet goed blijven zitten.
Ik heb ook een lip pen van hema en ik ben er zeer tevreden mee xX
Es zei…
Jammer dat ze niet goed blijven zitten, vind ze ook wel heel prijzig! Idd, die van de hema zijn zo veel beter! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)