Hema - Top Coat Dots - Kleur 06

Bij de Hema zag ik heel erg leuke flesjes tussen de nagellakjes staan. Bleek dat dit geen nagellakjes zijn, maar top coats. Deze heet Top Coat Dots en ik kocht de kleur 06. Wat mij heel erg aantrok aan deze top coats zijn de kleur. Ik hou van neonfelle kleuren zoals roze en geel. Toen ik deze top coat zag wou ik hem meteen mee naar huis nemen om te testen. Zo gezegd, zo gedaan. Hier is het resultaat.


Is de inhoud niet mooi?


Zo ziet het eruit op je nagels. Ik draag het over een lakje van O.P.I - Suzy Shops & Island Hops. Een leuke combo voor Pasen! Het is een heel erg fijne top coat. Meestal heb je top coats met glittertjes erin, maar wanneer je ze aanbrengt komt er bijna niks op je nagels tevoorschijn. Met deze heb je dit niet! Er komen genoeg 'dots' mee met het kwastje!
 


Je kan deze lakjes vinden bij Hema voor €2,50 per stuk. Er zijn ook nog veel andere kleurtjes beschikbaar! Ga ze zeker eens bekijken als je bij Hema bent.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
wat een leuk lakje en ook helemaal niet duur! ik ga zeker is kijken bij hema.
Leuke review en mooie foto's Xx Lin
Zeker doen, ze zijn erg fijn en leuk! Dank je wel xx :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)