Max & More - Mineral Blushes

Ik heb al enkele productjes geprobeerd van het merk Max & More (huismerk van de Action) en mijn mening was er tot nu toe verdeeld over. Sommige productjes zijn goed, anderen zijn helemaal niks. Ik probeer graag nieuwe budget productjes uit in de hoop dat ze goed werken en zo heb ik vandaag opnieuw 2 productjes voor jullie om te testen.


Laten we beginnen met de verpakkingen. De blushes hebben een vierkant doosje en hebben bovenaan een doorzichtig dekseltje. Zo vind je de blushes goed terug in je collectie. De tekst op de verpakking is er binnen no time af. Ik heb deze blush amper gebruikt en vastgehad en nu zijn de lettertjes al zo goed als verdwenen. Jammer!

Onderaan de blush heb je nog een compartiment met daarin een blushkwastje en een spiegeltje. Dit verwacht je niet snel van een product van de Action. Het kwastje is heel erg zacht en is handig wanneer je je kwast bent vergeten. Maar geef mij maar liever mijn eigen kwasten.


Ik kocht de kleurtjes 860 Brown (bruine-oudroze kleur) en 868 Pink (felle roze - paarse kleur). 

Dit zijn mineral blushes, dit wil zeggen dat deze zorgen voor een zachte en stralende gloed op je wangen. De blushes zijn goed gepigmenteerd dus let vooral op dat je niet teveel ineens aanbrengt. Ze zien er natuurlijk uit en ze blijven de hele dag zitten. Prima voor een budgetmerk. De kleur 860 Brown bevat geen shimmer, terwijl 868 Pink een heel erg subtiele shimmer bevat. Ze zijn beiden heel zacht van textuur en brengen makkelijk aan. Meer kan je niet verwachten van deze blushes.

860 Brown




868 Pink




En nu komt het.. de prijs! Ik betaalde slechts €0.89 per stuk voor deze blushes! Wat een aanrader. Wanneer je bij de Action bent, ga zeker eens zoeken in de schappen!

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wow Super goedkoop en ze zijn dan ook nog eens goed! ik moet dringend is naar de action :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)