5 Nieuwe M.A.C lipsticks!

Ik geef toe, ik ben verslaafd geworden aan de M.A.C lipsticks. Sinds ik de eerste lipstick kocht van dit merk, ben ik heel erg fan! Wanneer ik afgelopen weekend bij de M.A.C counter was, mocht ik van mezelf enkele lipsticks uitzoeken voor Pasen. Toch leuk als je je zelf cadeautjes gunt! Moet kunnen :).

Benieuwd welke lipsticks ik kocht? Hier zijn ze...


Faux

Dit is de bekende lipstick van Kylie Jenner. Gecombineerd met de lipliner Soar (review binnenkort online) is dit een super mooi resultaat!
Deze lipstick is een Satin, d.w.z dat de lipstick een finish heeft met een goede dekking/pigmentatie. Deze lijkt op een matte finish, maar deze heeft meer glans en is minder uitdrogend. Ook smeert deze makkelijker uit. Deze lipstick blijft een redelijk tijdje zitten!






 

Flamingo

Een mooie koraal roze kleur. Deze lipstick is een lustre, d.w.z. dat deze medium tot licht dekkend is en veel glans bevat. Het lijkt een beetje op een lipgloss qua glans en ziet er meer natuurlijker uit. Je eigen lipkleur zie je hier snel doorheen en ook de houdbaarheid op de lippen is niet zo lang als die van een matte of satin lipstick. Wel staint (vlekt) deze kleur snel waardoor je altijd een restant ziet zitten op je lippen.








Coral Bliss

Deze kleur heeft meer een oranje gloed in zich. Het is een cremesheen lipstick, deze is dikker en romiger dan de lustre lipstick. Deze geven iets minder dekking en hebben meestal geen glitter. Deze finish dekt geweldig in één laag.







Pure Zen

Ik hou van nude kleurtjes en deze is er ongetwijfeld één van! Ook deze lipstick is een cremesheen, een hele mooie kleur!







Angel

Als laatste een lipstick die al een tijdje op mijn verlanglijstje stond. Deze lipstick is een frost, deze hebben een glitters en een chrome achtige finish. Deze zijn minder dekkend als matte, satin of amplified lipsticks. Ze zijn meer doorzichtig met een medium dekking. Ze kunnen wel wat meer uitdrogend zijn door de glitters die aanwezig zijn.







De lipsticks van M.A.C kosten elk €19 en zijn verkrijgbaar via de M.A.C counters of via de webshop.

xx Kimberley


Reacties

Delphine zei…
Je hebt supermooie sticks gekocht! En direct 5, zot mooi Paascadeau!!
Melissa zei…
Heel mooie lipsticks heb je gekocht!
x
Dank jullie wel, en het zijn idd heel mooie lipsticks, vooral faux! x
Anoniem zei…
Blijft de pure zen goed zitten? Gr eline
Hey eline! Alvast bedankt voor je vraag :)
Na een hapje eten en wat te drinken blijft de pure zen lipstick erg goed zitten hoor.
Natuurlijk zal door de dag heen de kleur wat minderen en zal je hem eens moeten bijwerken.
Voor de rest is dit een prima lipstick :) kan je deze erg aanraden :)

Prettige dag verder!

xx Kimberley

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)