Nog meer Rita Ora Colourfest Nagellakjes van Rimmel!

Ik schreef onlangs een blogpost over de nieuwe Colourfest nagellakjes van Rimmel in samenwerking met de bekende zangeres Rita Ora (klik hier voor de blogpost). Ik was zo enthousiast over deze lakjes dat ik er nog 3 ben gaan halen dit weekend. Het zijn stuk voor stuk prachtige kleurtjes en ze werken perfect!

Kijk je mee welke kleurtjes ik nog ben gaan halen?


De kleurtjes die ik deze keer kocht zijn 450 Daisy Days, 558 Go Wild-er-ness en 860 Bestival Blue. Wat een mooie lentekleurtjes!

450 Daisy Days

Normaal gezien koop ik niet zo snel gele nagellakjes omdat ze er toch meestal doorzichtig uitzien op je nagels. Ik zag bij diverse blogposts dat het bij deze absoluut niet het geval was en ik was meteen enthousiast. Natuurlijk wou ik deze ook proberen, want geel is mijn lievelingskleur!



De kwastjes van deze lakjes zijn ook heel erg fijn, ze zijn dit en breed en het vergemakkelijkt het aanbrengen!



En zoals je kan zien dekken ze ook super! Ook de hele lichte kleurtjes zijn goed gepigmenteerd van kleur. I love it! Ik gebruik bij deze lakjes telkens 2 laagjes, dan zijn ze helemaal perfect.





860 Bestival Blue 

Ook deze blauwe kleur is prachtig! Wanneer ik deze kleur op mijn nagels heb, ben ik al meteen aan het dromen van een reis naar de zon, zee en strand! Echt een heel erg mooi lakje! Bij dit lakje heb ik zelf maar één laagje aangebracht! wat zijn deze lakjes toch goed dekkend!







558 Go Wild-er-ness

Als laatste hebben we ook nog dit paarse lakje. Deze is niet zo stevig van textuur wanneer je hem aanbracht heb ik ondervonden. Deze is iets meer 'waterig' en wanneer je hem aanbrengt loopt de nagellak snel naar de randjes van je nagels. Ook met 2 laagjes is deze niet zo erg dekkend, ik denk dat je bij dit kleurtje beter nog een 3de laagje aanbrengt!







Ik ben alvast heel erg fan en kan ze iedereen aanraden! Ik kocht deze lakjes voor €3,99 per stuk! Echt een goede deal... Haal ze snel bij je dichtstbijzijnde Kruidvatfiliaal in de Rimmelschappen!

xx Kimberley 

Reacties

Jouvence zei…
de blauwe vind ik erg mooi ♥ xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)