BE - Splendid Eye Shadow Palette

Ici Paris XL heeft nu ook hun eigen make-up lijn in de winkels te koop. Deze heet BE (Creative Makeup).  Ik heb vorig jaar bij mijn Deauty box (Hier te vinden) een single oogschaduw gekregen van dit merk en was daar heel enthousiast over. Verder had ik er ook geen aandacht meer aan besteed, maar toen ik ronddwaalde in de winkel zag ik deze oogschaduwpalletjes in de schappen liggen. 


Wat mij meteen aantrok was de verpakking, mooi niet?! Ik heb een zwak voor mooie verpakkingen en deze is echt prachtig. Wanneer ik de kleurtjes zag was ik ook meteen verkocht. Na enkele swatches besloot ik deze mee naar huis te nemen, ik was meteen verkocht!


Wanneer ik de palette uit de verpakking haal is deze blinkend zwart van kleur. Lekker simpel.


Wanneer je dichterbij kijkt in het licht zie je een subtiele print op het doosje, het is precies een slangenprint. Leuk detail!


Wanneer je het doosje openmaakt zie je 8 mooie oogschaduwkleurtjes tevoorschijn komen. Heel erg mooi! Het is een veelzijdige palette met 3 matte kleurtjes en 5 shimmer kleuren. De kleurtjes die in de palette zitten kunnen voor elk seizoen gebruikt worden.


De kleurtjes hebben geen namen maar hebben nummers van links naar rechts hebben ze de nummer 1 t/m 8.


Ook krijg je er 2 mini kwastjes bij met aan elke kant een klein oogschaduwkwastje. Erg handig zijn deze niet in gebruik, ik gebruik liever mijn eigen kwasten. Ook krijg je een grote spiegel erbij wat heel erg handig is voor onderweg!


Zo ziet het kwastje eruit ...




De kleurtjes hebben een heel erg zachte textuur, zowel de matte als de shimmerkleuren. Ze zijn ongelofelijk goed gepigmenteerd en hebben absoluut geen fallout. Ook de matte kleuren zijn prima! Normaal gezien hebben zachte, matte kleuren fallout omdat ze te zacht zijn, maar bij deze is dit echt geen probleem!

Ze brengen ook makkelijk aan en blenden als de beste. De kleurtjes passen allemaal perfect bij elkaar en je kan er oneindig veel creaties mee bedenken. Ook blijven ze een aardige tijd op je ogen zitten!



Nummers 1 t/m 4



Nummers 5 t/m 8



Deze palette is zeker een aanrader. Voor dit doosje betaalde ik €25 en het is het meer dan waard! Dit is ongeveer €3 per oogschaduw. Deze collectie is exclusief verkrijgbaar bij Ici Paris XL. Ze hebben nog meer producten verkrijgbaar, dus neem zeker eens een kijkje!

xx Kimberley

Reacties

Es zei…
Wauw, wat een mooi palette! X
Delphine zei…
Wauw ja supermooie kleuren! En echt hele goede pigmentatie!
Anoniem zei…
Super mooi zomer palette vind ik dat! x
Melissa zei…
Het palette bevat erg mooie kleuren!
x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)