Bershka - Lipsticks

Afgelopen weekend was ik een weekendje in Utrecht (Nederland) en heb ik natuurlijk de winkelstraten verkend. Toen ik bij de Bershka binnenliep zag ik deze lipsticks aan de kassa liggen. Ik wou ze al eens eerder via de webshop bestellen en had het toen niet gedaan. Deze keer heb ik ze wel meegenomen naar huis en laat ik ze vandaag aan jullie zien.


De verpakkingen van deze lipproducten is metallic. Voor een goedkopere lipstick zeker een mooie verpakking. Op de zijkant staat er 'Lips' en aan de onderkant zie je de kleur van de lipstick. Voor mijzelf is dit heel erg handig aangezien ik mijn lipsticks rechtopstaand bewaar en zo goed de kleur zie wanneer ik er eentje nodig heb.




De kleurtjes die ik kocht zijn Shock 39 en Flirt 61. Een mooie koraalkleur en een lichtpaarse kleur.

Wanneer ik voor het eerst de lipsticks swatchte, merkte ik op hoe zacht ze wel zijn van textuur. Ook wanneer ik ze aanbreng op mijn lippen zijn ze super zacht. Dit kan soms wel een nadeel zijn, want dit wil zeggen dat ze ook makkelijker er af gaan ook.

De kleurtjes zijn goed gepigmenteerd en zien er ook mooi uit, zowel in de verpakking als op je lippen. Heel erg lang blijven de kleurtjes echter niet zitten want na een drankje of maaltijd is de kleur er grotendeels af! Jammer.

Flirt 61






Shock 39



  


De lipsticks van Bershka kosten €4,99 per stuk en zijn verkrijgbaar bij alle Bershka filialen of online in de webshop

xx Kimberley

Reacties

Anoniem zei…
Gaaf dat bershka lipsticks heeft! Jammer dat ze niet zo lang blijven zitten, maar ze zijn wel erg mooi! x
Es zei…
Wauw, wat een mooie lipsticks! Die ga ik zeker even bekijken als ik naar de Bershka ga X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)