Bh Cosmetics - Dark Rose Palette

Ik zag deze make-up palette voorbij komen bij iemand op You Tube en deze zag er zo mooi uit! Ik heb het over deze Dark Rose palette van Bh Cosmetics. Ik wist niet wanneer deze te koop zouden zijn en zag ze vorige week toevallig tussen de nieuwe producten staan op de webshop van Boozyshop. Ik heb niet getwijfeld en meteen deze mooie palette besteld. Vandaag laat ik deze aan jullie zien.


Eerst en vooral, die verpakking! Hoe mooi is dit?! De tekening doet me zo hard denken aan Ed Hardy. Er is zeker nagedacht over de verpakking en aangezien ik een zwak heb voor mooie verpakkingen ben ik al meteen daardoor verkocht!

De palette zit in een heel erg stevige verpakking gehuld (Zeer hard karton). Heel erg handig wanneer je ze meeneemt ergens naartoe, zodat ze niet snel stuk gaat.


De palette bevat verschillende make-up producten. Om te beginnen zitten er 12 verschillende oogschaduwkleurtjes in, waarvan 3 matte kleurtjes. De overige kleurtjes hebben een metallic finish. Ook zitten er 2 kleurtjes bij met shimmer, maar eenmaal geswatched is de meerderheid van die shimmer al verdwenen (overspray). Toch blijven het prachtige kleurtjes.

Verder vindt je nog 3 blushes (1 matte, de andere 2 hebben een heel subtiele glans). De kleurtjes zijn erg gevarieerd, dus voor ieder wat wils.

Als laatste zit er ook nog een liquid eyeliner bij de palette.


Wanneer je de palette opent zie je deze leuke quote.


Dit zijn de oogschaduwkleurtjes en de 3 blushes! Zijn ze niet prachtig?! Ze hebben geen namen of nummer dus deze kan ik jullie niet meegeven.


Swatches oogschaduwkleurtjes

De oogschaduwkleurtjes zijn heel erg zacht van textuur. Ze zijn heel erg gepigmenteerd, zowel de matte kleuren als de glanzende kleurtjes zijn mooi van kleur. Let op wanneer je de kleurtjes met je kwast probeert op te nemen want als je te hard in de oogschaduw duwt, zou je wel eens fallout kunnen krijgen bij sommige kleurtjes. Voor de rest brengen ze makkelijk aan en blenden ze heel goed uit.


Swatches blushes

Ook de blushes zijn heel zacht van textuur en zijn goed gepigmenteerd. Bij de donker roze kleur breng je best niet teveel ineens aan op je wangen, anders zou het een beetje teveel ineens zijn. Ze zijn gerust op te bouwen van kleur. Wanneer ik deze blushes swatchte had ik een lichte fallout, dus let daar mee op wanneer je ze op je gezicht aanbrengt. 


Blush 1


Blush 2


Blush 3


Dit is de Liquid eyeliner die bij de palette zit. Hij heeft een zwarte kleur, maar wederom heeft ook dit product geen specifieke naam of nummer. Er staat enkel BH liquid eyeliner, dus ik veronderstel dat ze maar enkel deze in hun assortiment hebben. Hij heeft een gewone vilten punt en je kan er zowel een fijne als een dikkere lijn mee zetten.

Wat me opvalt is wanneer je de eyeliner hebt aangebracht, hij heel snel opdroogt. Ook de verpakking is fijn want hij ligt makkelijk in de hand om te gebruiken.







 Ik ben heel erg tevreden over alle producten en kan deze palette zeker aanraden voor deze prijs! Deze veelzijdige en prachtige palette is te koop voor €19,95! Dus sla zeker je slag!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)