Victoria's secret Fragrance mists

Ik vind Victoria's Secret een geweldig merk, vooral hun PINK lijn en hun beautylijn.
Ik had een poosje geleden een setje besteld waarin een douchegel, een bodylotion en een bodymist in zat.

Persoonlijk gebruik ik heel graag bodymists en was ik aangenaam verrast van de geur van de bodymist die in het setje zat. Ik zag op Ebay dat ze alle geuren verkochten en ik besloot een pakket van 7 geuren te kopen om uit te proberen. Ik heb ze deze week thuis gekregen en ik vind ze alle 7 even lekker ruiken.
Dit zijn de geurtjes die ik in huis heb.


Wild raspberry & praline

Wild strawberries & champagne


White cotton & pink lily

Honeysuckle & aquatic orchid 


Passion fruit & jasmine

Sugared pear & casaba melon


Honeysuckle & jasmine

Red Plum & freesia


Het laatste flesje (Pure Seduction) heb ik er ook bijgezet. Dit is het flesje die in het setje zat die ik eerder had gekocht. Ik raad je aan als je deze wilt kopen ze het best probeert te kopen via Ebay of dergelijke. Als je er besteld via de site van Victoria's Secret zelf, moet je per item verzendkosten betalen en loopt je rekening heel snel op! Bij deze Nederlandse webshop kan je ze ook bestellen: http://www.prettyplease.nl/

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)