Lush 'Fun'

Eén van de producten die ik wou proberen van Lush zijn deze gekleurde rollen. Ze hebben de naam 'Fun'. Deze funrollen zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren en kan je gebruiken voor meerdere dingen. Je kan ze gebruiken als shampoo, of om een schuimbad mee te maken of om er gewoon mee te douchen. Dit product is zeker een aanrader voor kleine kinderen. Zo wordt een bad nemen een hele belevenis. Zie het net als de Play-doh.


Zoals ik al zei kan je deze rollen in 5 verschillende kleuren krijgen. Dit zijn de verschillen:

Roze Fun heeft een zachte, zoete snoepjesgeur, je zou er haast een hapje uit nemen!
Gele Fun ruikt naar romige vanille en vers gebakken koekjes, ook om van te watertanden.
Zin in een frisse poedelpartij? Pak een beetje Groene Fun en geniet van citrus en limoen.
Oranje Fun bevat de essentiele olieen van mandarijn en sinaasappel, je wordt er vrolijk van.
Als je na al dat geknutsel even tot rust wilt komen neem je een lekker bad met Blauwe Fun, de lavendel en kamille ontspannen en kalmeren.

Dit product bevat etherische olieën en zijn niet op dieren getest, zoals alle andere producten van Lush. Ook kiezen ze bewust voor afbreekbare verpakkingen, zodat ze milieuvriendelijk zijn.

Ikzelf heb de rollen in de kleuren geel, roze en groen gekocht. De oranje en blauwe fun zeggen me niet zoveel. Deze rollen kosten €9,95/stuk en wegen 200g. Je hebt ook maar een klein beetje nodig om je te kunnen wassen want ze schuimen redelijk goed!





Welke is jullie favoriet?

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
ziet er leuk uit. xx
*Daniëlle zei…
ik zou de blauwe wel is willen probere:D:P
Ik krijg hoofdpijn van lavendel en die zit in de blauwe fun, dus die sla ik over :p xx
Dat zijn ze ook :) Moet je zeker eens proberen xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)