Bestelling Alicejo.com

Onlangs had ik een bestelling geplaatst bij de webshop Alicejo.com. Ik wou al een hele tijd de EOS lipbalsem proberen maar ik wist niet waar ik ze kon bestellen. Ik was eens aan het rondneuzen op de webshop en zag dat ik ze bij hen kon bestellen. Dit heb ik dus ook gedaan. Ik heb met paypal betaald en had het pakket op 2 dagen al in huis! Supersnel verzonden dus!

Het eerste wat ik dus had besteld was een pakketje met 4 EOS lippenbalsems. Het doosje bevat 3 'eitjes' (zoals de balmi lippenbalsems) en 1 gewone stick.



De smaken zijn 'Sweet mint smooth sphere' (blauwe eitje), Honeysuckle honeydew smooth sphere' (groene eitje), 'Summer fruit smooth sphere' (rode eitje) en 'Vanilla bean smooth stick' (balsemstick).


Deze lippenbalsems zijn 95% organisch, 100% natuurlijk en bevatten shea butter en jojoba-olie voor superzachte lippen. Dit setje van 4 lippenbalsems kost €16,21.

Het 2de setje dat ik heb gekocht heeft ook 3 dezelfde EOS lippenbalsems maar dit is een Limited editie setje van Alice in Wonderland en heeft 3 limited editie smaken namelijk 'Blueberry potion', 'Sweet vanilla nonsense' en 'Watermelon wonderland'. Dit setje kost €15,15.




De binnenkant van de verpakking:


Ook heb ik nog een andere lippenbalsem gekocht, maar deze is van het merk Crazy Rumors.
Deze lippenbalsem heet 'Fresh squeezed lippenbalsem' in de smaak Lemonade.
Vele lippenbalsems smaken of ruiken dikwijls niet naar hetgeen wat op de verpakking staat, maar deze lippenbalsem smaakt en ruikt héérlijk naar citroen. Voor al wie van citrusgeuren houdt, is dit echt een aanrader. Heel erg romig zijn ze helaas niet, het is meer zoals de lipsmackers.



Deze lippenbalsem kost €3,61.

Als laatste heb ik ook nog een kwastenset gekocht van Real Techniques. Ik had al zoveel goede dingen gehoort over deze kwasten dat ik besloot ze ook te kopen. Meer over deze kwasten zie je in een andere blogpost. Deze kwasten waren € 26,50.


Dit was alles wat ik had besteld. Jullie moeten zeker eens naar Alicejo.com surfen. Het is een superleuke webshop met veel bekende merken zoals Barry M, EOS, Real Techniques, Sleek, enz...
Voor diegene die het zich afvragen ik word niet gesponsord en heb dus alles zelf gekocht, en geef ook mijn eerlijke mening hierover.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)