Lush Tea Tree Water

Tijdens mijn shoppingtrip bij Lush, zag ik dit flesje met Tea tree water staan. Ik heb al eens tea tree olie gebruikt, maar dit was om puistjes rechtstreeks aan te stippen. De Tea tree spray van Lush is bedoelt voor het hele gezicht. Het is een toner die je kan gebruiken voor zowel een normale als voor een vettige huid. De Tea tree olie die in deze spray verwerkt zit heeft reinigende en desinfecterende eigenschappen.

Deze spray bevat ook grapefruit en jeneverbes die helpen je huid weer fris en gezond te doen voelen. Je kan deze spray het beste gebruiken nadat je je gehele gezicht hebt gereinigt. Je spuit het over je gezicht om de laatste restjes vuil te verwijderen.



Je kan deze spray in 2 verschillende groottes kopen. Je kan ze krijgen in een flesje van 100g (€5,55), of in een fles van 250g (€11,65). Voor wie veel last heeft van puistjes, en die Tea Tree producten nog nooit hebben gebruikt, kan ik dit echt aanraden. Ik vind dat het echt zijn werk doet.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)