Nieuwe pull Victoria's Secret

Wanneer ik thuiskom van werken, zet ik elke dag eerst mijn pc aan zodat ik naar mijn favoriete You-Tubers kan kijken. Het liefst van alles zie ik hun shoplogs. Vele Amerikaanse You-Tubers gaan veel shoppen bij Victoria's Secret en hun kleding vind ik zo leuk! Vooral hun Victoria's Secret Pink lijn. Ze hebben ook een webshop en verzenden ook internationaal. Het probleem bij VS is dat je per artikel verzendkosten moet betalen, en als je een aantal artikelen besteld zit je snel aan een groot bedrag. Om dat te vermijden heb ik op Ebay gezocht en daar ook veel gevonden! Dit is de eerste pull die ik heb ontvangen, de anderen zijn nog onderweg!





Het is een paarse hoodie met rits en heeft een badhanddoekenstofje. Ik denk dat ik deze pull meer zal gebruiken om thuis te dragen. Ik ben er alvast superblij mee!

xx Kimberley


Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)