ELF 144 Piece Natural Eyeshadow Palette

Vorige week was ik op de site van ELF (Eyes Lips Face) aan het rondneuzen of ze geen nieuwe spulletjes op de site hadden gezet. Jammer genoeg heb ik de meeste producten al getest en diegene die ik nog niet heb gebruikt, heb ik ook niet nodig. Ik draag bijna nooit eyeliner, dus koop ik die ook niet. Eén van de producten die wel mijn aandacht trok is deze palet. Het is de 144 piece natural oogschaduw palet. Het meeste draag ik neutrale kleurtjes (bruin en goud vooral). Dus dit is zeker een ideale palet voor mij.


Zoals je kan zien zit de palet in een leuke kerstverpakking met glittertjes. Zoek je dus nog een kerstcadeau voor je vrienden of familie, dan is dit een perfect cadeau voor iedereen die van make-up houdt.



Als je de palet uit de verpakking haalt ziet ze er dus zo uit. Er zitten zowel matte oogschaduwkleuren als oogschaduwkleuren met glitters erin. Voor ieder wat wils dus. Ook heb ik enkele swatches gemaakt.


De palet kostte €16,95 en voor deze prijs zijn deze oogschaduwkleuren heel mooi gepigmenteerd. Je kan met 144 kleuren oneindig veel mooie ooglooks maken. Ik ga binnenkort proberen om meer looks te maken in plaats van enkel gewone artikelen. Wil je ook eens de spulletjes proberen van ELF dan kan je ze vinden op deze site: http://nl.eyeslipsface.be/

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)