Real Techniques kwastenset

Zoals beloofd is hier een aparte blogpost over de Real Techniques kwasten. Ik heb namelijk de starterset gekocht. Je hebt ook een Travel Essentials kwastenset maar die heb ik er niet bijgekocht omdat ik eerst deze wou testen.

Voor diegene die Real Techniques niet kennen. De kwasten zijn ontwikkeld door twee zusjes (Pixiwoo's) die heel erg populair zijn op You Tube. Deze twee meiden zijn beiden visagisten en komen uit Engeland.

Ik had gezien dat je de kwasten kon kopen  bij Alicejo.com en heb ze besteld om ze te proberen.
Deze starterset kost €26,50 en heeft 5 kwasten. De kwasten komen in een handig hoesje, zodat je ze makkelijk ergens mee naartoe kan nemen. Je kan het hoesje ook als make-up standje gebruiken zodat je je kwasten rechtop kunt zetten als je je aan het opmaken bent.






Benieuwd welke kwasten er in de set zitten? Hier zijn ze.

1. Deluxe Crease Brush (voor het aanbrengen van kleur in de arcadeboog)


2. Base Shadow Brush (voor oogschaduw op het bewegend ooglid)


3. Brow Brush (om wenkbrauwen mee in te kleuren)


4. Pixel-Point Eyeliner Brush (voor eyeliner aan te brengen)


5. Accent Brush (om een kleine hoeveelheid oogschaduw mee aan te brengen zoals binnenste ooghoeken)


De kwasten zelf zijn heel mooi qua verpakking. Het houdertje is ook heel handig. Het enige wat ik een minpunt vindt is dat de haartjes niet zo heel zacht zijn. Ze zijn eerder stevig en buigen zo makkelijk niet mee. De Crease Brush is mijn favoriet, hij doet echt zijn werk).
Hebben jullie deze kwasten al gebruikt? Wat vinden jullie ervan? Let me know!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)