Catrice 'Out of Space' collectie. Producten die ik heb gekocht

Elke keer er een nieuwe collectie uitkomt van Catrice of Essence kan ik het niet laten om tussen de nieuwe producten te snuffelen. Deze keer vondt ik 2 producten die ik wel wou uitproberen van de Limited Edition 'Out of Space' van Catrice.

Veel heb ik van deze collectie niet gekocht omdat er veel donkere tinten in de collectie zaten. Aangezien ik deze niet zo vaak gebruik, had ik in deze collectie niet zo een interesse. Toch heb ik 2 producten meegenomen.

Als eerste heb ik een Make up base gekocht. Dit is een basis met een lichte shimmer in zodat je gezicht net dat ietsje frisser oogt. Je kan deze basis het beste aanbrengen en met je vingertoppen blenden. Je kan dit product ook alleen dragen voor een frisse huid of je kan deze als basis gebruiken onder je make-up.




Deze make-up basis kost €3,99.

Het tweede en laatste product dat ik kocht is een oogschaduw in de kleur C04 Saturn-Day Nightfever.
Ik zei in het begin van dit artikel dat ik geen al te grote fan ben van donkere kleuren, maar ik heb toch een donkere oogschaduw gekocht. Ik wou deze toch maar eens een kans geven.





Deze was €3,49.

Hebben jullie producten kunnen scoren van deze collectie?

xx Kimberley

Reacties

j.v. zei…
Mooie producten! die oogshaduw ziet er echt gaaf uit!
Dank je! Het is iss een mooi product :)

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)