Bioderma Sensibio H2O

Ik kijk elke dag naar mijn favoriete bloggers op You Tube en ik had toen een review gezien van dit product. Het is de Bioderma Sensibio H2O. Je kan het gebruiken voor je gezicht te reinigen, je make-up te verwijderen en kalmeert je gezicht. Het is geschikt voor de gevoelige huid en je kan het gebruiken voor zowel je gezicht als voor de ogen.



Het bevat ook geen parfum, dus geen product met een vervelend geurtje!
Wat ook een pluspunt is, is dat je je gezicht niet hoeft te spoelen nadat je dit product hebt gebruikt. Je kan ook 2 verschillende maten krijgen. Een grote fles of een kleintje, dus het is een handig product om mee te nemen in je make-up tas.

Je kan de Bioderma Sensibio H2O kopen bij de apotheek. Voor een grote fles van 500ml heb ik €19,95 betaald, maar je kan er een heel eindje mee verder!

Voor mensen met een allergie of met een gevoelige huid kan ik dit product heel erg aanraden. Ik heb zelf eceem en ben er heel tevreden mee!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)