Catrice Nude Purism - Gentle Lip Colours

De nieuwe collectie 'Nude Purism' van Catrice ligt momenteel in de schappen en natuurlijk heb ik ook een aantal productjes gekocht van deze mooie collectie. Vandaag toon ik jullie de lipproducten hiervan. Deze heten de Gentle lip colours en ze zijn verkrijgbaar in 4 verschillende kleurtjes. Ik ben de laatste tijd helemaal into nude lipkleurtjes en ik kon deze zeker niet laten liggen. Kijk maar mee.


De lipproductjes hebben een standaard zwarte verpakking met een subtiele print op de dop. Op de onderkant vindt je de naam en de kleurtjes terug. Heel erg handig voor mij, want ik bewaar mijn lipproducten allemaal rechtopstaand. Zo kan ik de kleurtjes makkelijker terugvinden in mijn lades.



De verpakkingen zijn ook niet groot en lomp, wel heel handig wanneer je ze onderweg meeneemt in je tas, dit bespaard ook weer wat ruimte. De verpakking is ook wat zwaarder dan normaal. Ze zijn dunner, maar wegen wel wat meer. Dit komt omdat de verpakking van aluminium is en niet van plastic! Ze zien er misschien simpel uit, maar de verpakking is wel degelijk!



Zoals ik al zei zijn er 4 verschillende kleurtjes verkrijgbaar, deze toon ik jullie hieronder. Het zijn 4 prachtige nude kleurtjes, de ene wat donkerder dan de andere. Heel erg geschikt voor meiden die houden van neutrale looks.

De lipsticks hebben een schuin afgesneden top, wat het makkelijker maakt om ze aan te brengen. Wanneer je ze swatched hebben ze niet echt een duidelijke pigmentatie, maar lijken ze eerder op een getinte lippenbalsem. Veel kleur krijg je er dus niet vanaf. Wanneer je ze aanbrengt voelen ze aan als boter en ze glijden dan ook op je lippen. Ook voelen ze heel erg fijn aan en geven ze een mooie glans aan je lippen. Ze werken goed maar van mij mochten ze toch wel iets meer pigmentatie hebben.

C01 Barely Pink





C02 Silky Rose





C03 Delicate Rosewood





C04 Nearly Nude





Na iets te eten of te drinken is het product zo goed als verdwenen, jammer! Wel zijn ze handig op bij te hebben als getinte lippenbalsem wanneer je toch iets op wilt doen. Ik had er eerlijk gezegd wel wat meer van verwacht. Toch blijven het goede productjes, maar de kleurpigmentatie en de houdbaarheid op de lippen valt wat tegen.

Ze kosten elk €4,59 en dit is me toch wel iets te veel voor deze productjes. Niet echt budgetproof! Ze liggen vanaf nu in de schappen van de drogisterij (Kruidvat in België en  Kruidvat & Trekpleister in Nederland).

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Mwah niet geweldig! Best veel geld voor eigenlijk balsem
Idd! Had er ook meer van verwacht :)
Delphine zei…
Voila, nu lukt het! :D
Nogmaals bedankt voor je mailtje hoor! Heel erg lief van je :) xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)