Hema - Soft Matt Lipbalms

Deze Soft Matt Lipbalms van de Hema zijn de laatste week een echte hype in bloggerland. Iedereen spreekt er vol lof over en natuurlijk kan ik ook niet achterblijven! Ik kocht 4 verschillende kleurtjes, maar er zijn er in totaal 8 verkrijgbaar. 

Hema beloofd lippenbalsems die een intense kleur hebben en die ook nog eens lang op hun plaats blijven zitten. Laten we kijken of dit wel klopt!


Ik ben heel erg verzot op roze kleurtjes en heb de mooiste er uitgekozen! De verpakking ziet er mooi uit. Simpel, maar toch leuk!

Qua gebruik zijn ze net hetzelfde als de Chubby sticks van Clinique. Aan het uiteinde zit er draaisysteem. Is je puntje bijna weg? Draai dan onderaan en je hebt opnieuw product erbij! Je hoeft ze dus niet te slijpen! Handig voor onderweg.


De lippenbalsems hebben geen namen maar zijn genummerd van 01 tem 08. Jammer, ik heb liever namen, leuker om te onthouden! Zoals je hieronder kan zien kocht ik de kleurtjes 02, 03, 04 en 06.



De dop en het uiteinde van de balsems hebben hetzelfde kleurtje als het product! Handig om ze terug te vinden in je collectie.



Wanneer je ze aanbrengt voelen ze super zacht aan!! Ze hebben een zachte textuur en voelen precies aan als boter op je lippen! En wat er zo heerlijk is aan deze producten? De geur! Deze ruiken zo lekker naar bubblegum, je zou ze wel opeten!

Ook dekken ze heel erg goed en zijn ze goed gepigmenteerd. Zelf de lichtste kleur is zo goed dekkend dat je niks meer van je lippen erdoorheen ziet! Wanneer je ze draagt voelen ze prettig. Ze voelen niet plakkerig aan en drogen je lippen helemaal niet uit.

Ze blijven erg lang zitten voor zulke goedkope productjes! Zelf na een maaltijd of wat drinken zien ze er nog perfect uit. In de loop van de dag zal je ze eventjes een klein beetje moeten bijwerken, maar voor de rest zien ze er dan nog prima uit! Ik ben razend enthousiast over deze producten! Hema, breng maar nog andere kleurtjes uit!

02





03





04





06





Deze lippenbalsems kosten €3,50 per stuk en zijn het zeker meer dan waard! Echt goede productjes. Ze zijn verkrijgbaar bij de Hemafilialen.

xx Kimberley

Reacties

Jouvence zei…
ik vind deze matte lipbalms echt prachtig.! ♥ xx
Melissa zei…
Stuk voor stuk heel mooie kleurtjes, ik ga me er ook aanschaffen!
x
'T zijn echt goede balms van de Hema, maar ik snap niet waarom ik 4.5€ per stuk heb betaald toen ik ze kocht ? Echt raar! Leuke review
xo Kelly Melone
Waar ben je geweest erom? Is idd raar want ze zijn maar €3,50 per stuk, heb het nagekeken op mijn kasticket :s xx
Ze zijn echt prachtig! Zeker doen :) x
Zijn ze ook! Ben er echt blij mee, ik ga me de andere kleurtjes ook nog aanschaffen! x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)