L.A Girl - Glazed Lip Paints - Dupe voor Too Faced Melted Liquified lipsticks?

Toen ik deze lipproducten van L.A. Girl online zag, maakte ik meteen de vergelijking met de Too Faced melted liquified long wear lipsticks.Waarom weet ik niet maar ze doen mij er heel erg aan denken.



Deze lipproducten heten de Glazed lip paints en zijn nog maar net te koop. Omdat de lipproducten van Too Faced een beetje aan de te dure kant zijn, wou ik deze volgens mij goedkopere versie eens uitproberen. Ik heb al enkele reviews gezien van de Too Faced lipproducten en deze zijn enorm gepigmenteerd! Wie weet zijn deze van L.A. Girl ook  zo goed. Laten we snel kijken of dit zo is.


Deze lipproductjes komen in een tubevorm, wat ik persoonlijk niet zo erf fijn vindt werken. Wanneer je er te hard in knijpt komt er snel veel product uit en kan je de hoeveelheid product niet zo goed verdelen. Ik heb liever een applicator met een fijne tip zodat je goed in de hoekjes kan werken.


Er zijn heel wat verschillende kleurtjes verkrijgbaar van deze collectie maar ik heb er maar 3 aangeschaft om te proberen. Ik kocht de kleurtjes Flirt, Peony & Tease. Flirt & Peony zijn wat lichtere kleurtjes met een roze tint. Tease heeft een donkerroze kleur.

Wanneer ik de kleurtjes voor het eerst swatchte op mijn hand was ik meteen verkocht. Ook deze productjes zijn geweldig. Zoals ik al zei ben ik niet zo een fan van de tube waarin het product zit. Deze tubes zijn echt niet makkelijk om aan de mondhoeken het product mooi uit te smeren. Daarom heb ik liever een applicator met een fijn tipje.

Het product zelf is wel top! De pigmentatie is geweldig, ze smeren uit als een lipgloss, maar zitten op je lippen als een lipstick. Heel erg fijn! Ook de lichtste kleuren hebben een geweldige pigmentatie. Ik ben fan!

Flirt




Peony




Tease




Wat ik persoonlijk niet erg fijn vindt aan deze lipproductjes? Ze hebben een tintelend effect wanneer je ze op je lippen hebt aangebracht en ze ruiken naar mint. Als er nu één geur is waar ik niet tegen kan is het mint, ik krijg daar instant hoofdpijn van. Gelukkig merk je er niet zoveel van wanneer je ze op je lippen hebt, maar dat tintelend gevoel ben ik niet zo fan van.

Een andere applicator, de geur en tintelend gevoel weg, en je hebt een topproduct voor weinig geld!

Wou je ook al een tijdje de producten van Too Faced proberen, maar vond je ze te duur, probeer dan zeker deze uit!

Deze lipproductjes zijn te koop via de webshop Makeupspot en kosten €6,99 per stuk.

xx Kimberley

Reacties

Amy zei…
Dit lijkt inderdaad een hele fijne dupe voor die van Too Faced. Goede vondst!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)