E.l.f - Baked Eyeshadow Palettes

Het is al een hele poos geleden dat ik nog eens iets bestelde via de webshop van Elf (Eyes Lips Face). Ik zag alweer heel wat leuke en nieuwe spulletjes in de webshop en toen ze ook nog eens korting gaven, duurde het niet lang of ik had een bestelling geplaatst. In totaal kreeg ik iets van €25 korting! Ik heb zeker mijn slag kunnen slaan.

 

Bij de bestelling die ik had geplaatst zaten deze 2 oogschaduwpalletjes. Deze heten de Baked Eyeshadow Palettes. Er zijn in totaal 4 verschillende palletjes beschikbaar, waarvan ik er 2 kocht die mij het meeste aantrokken.

De palletjes die ik kocht heten Texas en California. Ze bevatten elk 10 oogschaduwkleuren en zijn zoals de titel het al zegt, gebakken oogschaduwkleuren. De oogschaduwkleuren worden op terracotta schalen gebakken in ovens. Daardoor krijgen de kleuren een prachtige en fijne glans en hebben ze een super goede pigmentatie.

De oogschaduw heeft een zijdezachte textuur en bevatten ingrediënten zoals extracten van jojoba, roos, zonnebloem, abrikoos en druif die er ook voor zorgen dat de huid wordt gevoed!

Texas




De palletjes hebben een mat zwarte kleur en hebben een grote spiegel aan de binnenkant. De oogschaduwkleurtjes hebben een bolle vorm, daarom is de palette wat aan de dikkere kant. Een heel mooi basic palette waarmee je mooie ooglooks kan maken, zowel een neutrale als een avondlook.

Rij 1


Rij 2


Je kan de oogschaduw aanbrengen met een droge kwast voor een glanzend en transparant effect, maar wil je meer glans en een dekkende look die lang blijft? Dan breng je deze beter aan met een vochtig kwastje. De lichtste kleur oogschaduw kan worden gebruikt als highlighter, maar voor mij bevat deze iets te veel shimmer, ik heb liever een matte highlightkleur.



 


Heel erg mooie en goedkope palletjes! Zeker een aanrader. Ze kosten €12 per stuk.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Wauw, wat een geweldige pigmentatie! Deze ga ik zeker onthouden! Liefs
Ja hé! Ik was ook aangenaam verrast :) x
Es zei…
Wauw ziet er heel goed uit! X

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)