Rimmel - Provocalips 16HR Kiss Proof Lip Colours

Ik was in de eerste plaats niet echt zo enthousiast om deze te proberen omdat ik in de vele reviews online had gelezen dat wanneer je deze op je lippen had aangebracht, je ze er bijna niet meer afkreeg! Ik heb het over de Rimmel - Provocalips 16HR Kiss Proof Lip Colours

Natuurlijk heb ik niet zo een zin om in de avond te staan scrubben om mijn lipstick eraf te krijgen. Een lipstick die goed blijft zitten is een must, maar als je hem er moeilijk afkrijgt, is het ook niet echt ideaal.

De reden waarom ik ben gezwicht zijn de kleurtjes! Ik heb swatches gezien van de roze kleurtjes en ik was meteen verkocht. Ik besloot om ze toch eens een kans te geven en heb mijn 2 favoriete kleurtjes gekocht. In totaal zijn er 6 kleurtjes verkrijgbaar.



De kleurtjes die ik kocht zijn 110 Dare To Pink en 200 I'll Call You. Een lichtroze kleur en een donkerroze kleur. Ideaal voor deze lente/zomer.



Het product breng je aan met deze applicator. Heel erg handig om je lipproduct precies aan te kunnen brengen.


De verpakking van deze lipproducten ziet er leuk en vrouwelijk uit. Op het ene dopje zie je goed de kleur en op de andere kant staan er overal lipjes op afgebeeld, een leuk extraatje!

110 Dare to Pink


Je brengt deze lipproducten aan in 2 stappen. Met de eerste stap breng je de lipkleur aan. Deze droogt mat op.




Enkel de lipkleur op de lippen hieronder.


En met de tweede stap breng je een transparante lipgloss aan. Zonder lipgloss voelt de lipkleur (stap 1) heel erg droog en plakkerig. Wanneer je de gloss aanbrengt voel je meteen het verschil en maakt het je lippen weer soepel en mooi glanzend.



Hieronder zie je de kleur met lipgloss erbovenop.



200 I'll Call You


Hetzelfde bij dit kleurtje. Eerst stap een.




Swatch zonder lipgloss erover.


En daarna stap twee.



Swatch mét gloss.


Deze producten werken erg fijn! Let wel op wanneer je veel last hebt van velletjes op je lippen, want deze lipsticks benadrukken deze heel erg en dan ziet het er niet zo mooi meer uit!

De lipproducten blijven heel erg goed zitten. De lipgloss gaat er vrij snel vanaf, maar de lipkleur zelf blijft erg lang! Ook geeft het product bijna niet af als je eet of drinkt! Door de dag heen gaat de kleur wel wat minderen en zou je hem moeten bijwerken, wat erg lastig is bij deze producten heb ik gemerkt. Omdat je het product er bijna niet afkrijgt, zou je er een tweede laag moeten overheen doen, maar dan gaan die laagjes er raar uitzien en ontstaan er velletjes.

Je krijgt deze kleurtjes er alleen maar af met een make-up remover op olie-basis en dan nog moet je erg goed wrijven! 16 uur voor deze lipproducten is wel wat veel, maar een goede 8 uur halen ze wel!

Ze kosten €11,99 per stuk en zijn verkrijgbaar bij de drogisterij zoals Kruidvat (België en Nederland) en Trekpleister (Nederland)

Reacties

Melissa zei…
Mooie kleurtjes! Ik heb er zelf ook twee en ben er enorm tevreden over!
x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)