Max & More Lipsticks (2 setjes)

Wanneer ik onlangs in de Action moest zijn, liep ik zoals altijd eens voorbij de beauty afdeling. Na wat rondneuzen zag ik deze lipsticks van het merk Max & More (huismerk van de Action). Ik had al enkele bloggers er over horen praten en die vonden ze best oké. Natuurlijk wou ik het zelf eerst testen om het te geloven! Ik nam 2 setjes mee naar huis. Elk setje bevat 2 lipsticks. Laten we snel kijken...



De lipsticks hebben allemaal een simpele verpakking. Een glanzende zwarte huls en een doorzichtige dop. Handig dat je kan zien welke kleur lipstick erin zit, maar ik had toch liever gehad dat ze ook op de achterkant van de lipstick een kleurtje hadden geplaatst, aangezien ik mijn lipsticks met de onderkant naar boven bewaar, kwestie van makkelijker de namen te zien. Zoals je kan zien hieronder op de foto is het stickertje volledig zwart.


De lipsticks die in het assortiment verkrijgbaar zijn (ik denk dat er nog een aantal kleurtjes buiten deze te koop zijn), hebben een mooie kleurvariatie. Je hebt zowel lichte kleurtjes als fellere kleurtjes waaruit je kan kiezen.

Wanneer ik ze swatch op mijn hand voelen ze heel erg zacht en romig aan. Ze glijden als het ware op je huid. Jammer genoeg is dit niet altijd even goed, want dit betekend dat ze ook sneller van je lippen af 'glijden'.

Op mijn hand zien de kleurtjes er goed gepigmenteerd uit, zever voor een budgetmerk te zijn. Wanneer ik ze echter op mijn lippen aanbreng, verlicht de pigmentatie en heb je wat minder kleur, dit komt dus ook omdat ze te romig zijn en ze niet goed 'pakken' op je huid. Jammer, maar ze zien er alsnog mooi uit.

Natuurlijk zullen ze ook niet de hele dag blijven zitten en zal je ze geregeld moeten bijwerken. Ga je ergens naartoe en heb je niet veel tijd om ze steeds bij te werken, kan ik je ze helaas niet aanbevelen. Ook qua geur zijn ze niet top. Ze hebben een beetje die goedkope geur die je dikwijls hebt bij budget make-up. Verder zijn ze prima voor hun prijs!

Hieronder zie je de swatches van elk lipproduct.

Bright Nude

Een mooi nude kleurtje die goed geschikt is voor meiden die niet graag opvallende lipkleuren dragen.





Candy Floss

Dit is mijn favoriete kleurtje van alle 4. Een kleurtje die iedereen staat!




Hot Pink

Een fel roze lipstick. Zowel in de huls als op je hand, maar eenmaal op je lippen is hij niet zo fel meer.




Fabulous Orange

Deze lipstick is niet echt mijn ding. Het is een rood/oranje kleur met een heleboel gouden shimmer erin. Waarom ze dit erin verwerkt hebben is mij een raadsel, maar dit staat dus echt niet mooi. Van mij mag die shimmer eruit en de rode kleur feller!




Deze setjes kosten €0,89 per set en zijn verkrijgbaar bij de Action! Voor meiden met een beperkt budget en met wat geduld om ze een paar keer aan te brengen per dag, zijn deze goed geschikt. Ik zou ze niet echt opnieuw kopen, maar ze zijn goed qua prijs/kwaliteit.

xx Kimberley

Reacties

Mooi kleuren! Ik weet niet of ik ze ga kopen, want ik denk dat ze bij mij niet lang blijven zitten.
Ja idd, heel erg lang blijven ze niet zitten :)
Bianca zei…
Vind vooral die twee roze kleuren er heel mooi uit zien x
Dank je, ik vind ze ook de mooiste van de 4 :) x
Angelique zei…
Het tweede kleurtje vind ik ook het meest mooie, daarnaast vind ik het prima lipsticks voor de prijs die je ervoor neer telt haha, voorheen was de make up van de action om te huilen maar de laatste tijd zitten er best goede producten tussen.
Oei, waren ze zo slecht dan? Het is de eerste keer dat ik hun lipsticks koop, of ze vroeger slechter waren kan ik je niet zeggen! :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)