Milani - Fierce Foil Eyeshine Quattro oogschaduwpalletje - 03 Florence

Toen ik dit oogschaduwpalletje zag was ik meteen verliefd! Meteen bestelde ik het en vandaag laat ik het aan jullie zien. Meestal koop ik geen kleine palletjes, want anders ligt meteen mijn hele kast vol, maar ik vond de kleurtjes zo mooi, dat ik het toch niet kon laten liggen.

Dit oogschaduwpalletje is er eentje van Milani en heet de Fierce Foil Eyeshine quattro.


Het doosje heeft een hele mooie verpakking. Een gouden achterkant en binnenkant en een doorzichtig dekseltje zodat je het goud mooi kan zien zitten. Leuk! Het doosje bevat geen spiegeltje, maar wel een klein sponsapplicatortje (troep dit!).


Wanneer ik het doosje wou openen, zag ik dat er een sticker aan de zijkant zat. Na het afpeuteren bleef er deze troep over. Ik weet dat ze het moeten beschermen zodat er niks uitvalt, maar gebruik dan wel stickertjes die er achteraf afgaan! Nu plakt het hele doosje.


De 4 kleurtjes die in het doosje zitten zijn echt prachtig en passen goed bij elkaar. Maar nu komt het grappige. Ik dacht dat dit doosje poederkleurtjes had, maar het zijn dus crème oogschaduws. Wanneer ik ze wou swatchen en het glibberig aanvoelde dacht ik van 'huh, wat is dit?' Nee, echt dit is zo jammer! De kleurtjes waren net zo mooi.

Jammer dat het crème productjes zijn, maar ze zijn nog anders dan normaal. Wanneer ik met mijn vinger lichtjes duw erin, komt het gehele product mee! Precies of het is playdoh! Niet normaal dit.
Wat een rare textuur! Ze zijn super gepigmenteerd en bevatten enorm veel zilveren en gouden glitter, maar de textuur is me net iets té.

Aangezien crème oogschaduw bij mij heel snel gaat creasen gebruik ik deze ook nooit. Het ziet er echt niet mooi uit bij mij.



Zoals je kan zien zijn ze super gepigmenteerd, maar zo creamy dat ze zo van je ogen afglijden! Het voelt gewoon te raar aan.



Heb je ook al deze doosjes gebruikt? Laat me zeker iets weten wat jij ervan vindt! Je kan ze vinden via de webshop Makeupspot voor €14,95! Veel te duur naar mijn mening ... Ik probeer deze later nog eens uit om ze een tweede kans te geven. We will see!

xx Kimberley




Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)