Deauty Box - Februari 2015

Ik kreeg de Deauty Box van februari binnen en laat vandaag de inhoud aan jullie zien.


Voor wie Deauty niet kent, dit is de afkorting van Discover beauty en is een maandelijkse cosmeticaontdekking. Dit houdt in dat je voor een vast bedrag van €16.95 in de maand een box naar huis gestuurd krijgt met daarin 4 tot 6 productjes in miniatuur of full size. Deze box werkt samen met merken zoals Essie, Clinique, Redken, Clarins en nog veel meer. De waarde van de producten in de box is altijd groter dan wat je ervoor hebt betaald!

Een aanrader dus om nieuwe producten te ontdekken! Je kan deze telkens per maand bestellen door elke maand geld over te schrijven, of je kan een 3-maandelijks abonnement nemen (dit heb ik genomen om eens te proberen en testen wat ik ervan vindt),ofwel neem je een abonnement voor een jaar.
Dit kan je doen via deze link: http://www.deauty.be/shop/

Benieuwd wat er deze maand in de box zit? Kijk dan gerust verder...

Zo ziet de binnenkant van het deksel eruit. Af en toe veranderd dit. Soms staat er een Quote, een afbeelding of iets anders aan de binnenkant. Een leuk detail...


De box zelf ziet er zo uit...


Een leuk strikje bovenaan zodat alles goed blijft zitten en een pamflet met de info van de producten die deze maand in de box zitten.


En dit is de inhoud van deze maand. Het thema van deze maand is 'Get ready for a perfect night out'. Laten we snel kijken wat er allemaal inzit. Het zijn volgens Deauty allemaal partyproof producten.


Dit zijn de productjes...

Gilette Venus - Snap with Embrace - Full size

Het eerste product die in mijn box zit is dit handige scheermesje voor op reis! Je had zelf de keuze voor 1 product. Je kon kiezen uit dit scheermesje, een conditioner van Kérastase of een elexir voor je haar van Kérastase. Ik koos dus voor dit setje van Gilette.

Gilette bracht nog maar net deze reissetjes uit, en ik ging ze zelf ook aanschaffen aangezien ik in juli met mijn vriend naar Curaçao ga. Dit zal dus zeker en vast van pas komen! Heel erg blij met dit product.

Het product heeft vijf scherpe mesjes en een gelkussentje die zorgen voor een zijdezachte huid.

In de winkel betaal je €14,99!







Opticalmax - Gouttes Bleues - Full size

Het tweede product is een beetje een 'ongewoon' product. Althans voor mij toch. Deze 'Gouttes Bleues' van Opticalm is een 'wondermiddel' uit Frankrijk, waar het wordt aanbevolen door Franse fotografen en visagisten. 

Deze blauwe druppels (een mix van gedistilleerde bloemenwaters) breng je na een avondje uit, een stressy werkdag of een korte nacht aan in de ogen.
Je ogen komen niet alleen witter over, maar hebben ook hun natuurlijke helderheid en glans terug! 

In de winkel betaal je €9,99

Ik weet niet zo goed wat ik hier moet van denken. Ik druppel niet graag zomaar een product in mijn ogen zonder er zeker van te zijn of deze wel werken. Hebben jullie deze al gebruikt? Wat vinden jullie hiervan?





Nuxe - Nuxellence DETOX - 15 ml

Wanneer je huid is uitgedroogd of vaal en vermoeid is, kan je dit product zeker en vast goed gebruiken. Deze anti-age gelaatsverzorging is de eerste nachtverzorging die inwerkt op de kern van de huidcellen.

De huid wordt ontgift en krijgt zijn energieke jeugdigheid terug.

Een fullsize product bevat 50ml en kost €49,90





So Susan - Wonderlight - Full size

Over dit merk heb ik al eerder gehoord via andere blogsters uit Nederland. Daar hebben ze de ook een soortgelijke box waar ze af en toe producten van So Susan in ontvangen. Ze waren hier enthousiast over en ik ben ook blij deze te kunnen testen.

De ene zijde van dit product is een primer op basis van water verrijkt met licht reflecterende chromosferen. Breng dit aan op je voorhoofd , jukbeenderen, beginnende rimpeltjes en boven de lippen voor een uitgeruste look met subtiele glans.

De andere zijde dient als corrector voor onder de ogen. Deze crèmige substantie bevat extracten van Alfalfa bladeren en is de perfecte basis voor een partylook. Donkere kringen vervagen en je make-up blijft langer zitten.











Shiseido - Lacquer Rouge - 2 ml

Het laatste product is een lipproduct van Shiseido, een heel erg goed luxemerk dat elke blogster wel zal kennen, als is het maar van naam. Deze lacquer is een lipgloss en lipstick in één. Je lippen krijgen een glossy glans, maar worden tegelijkertijd ook verwend met een rijk gepigmenteerde kleur die uren blijft zitten.

Ik heb deze lacquer al getest zoals je hieronder op de foto's kan zien en ik ben er niet zo een fan van. Wanneer je deze net op je lippen aanbrengt ziet deze er prachtig uit, maar eenmaal het opdroogt is het precies of het product loopt uit en het effect zelf is ook al niet mooi. De kleur vervaagt tijdens het opdrogen. Ik ga deze later nog eens proberen een kans te geven, maar voorlopig ben ik er niet zo gek op.

Een fullsize product bevat 6 ml en kost €26.









Wat vinden jullie van de productjes deze maand? Zijn er producten die jullie al eens hebben geprobeerd? Zoja, welke? En wat vond je ervan?

xx Kimberley

Reacties

Anoniem zei…
Wat veel producten! Die wonderlight klinkt echt goed :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)