Miss Sporty - Ohh! Blushed again... Blushers

Een tijdje terug was ik in Nederland en zag ik bij de Etos deze blushes in de schappen liggen. Deze zijn van het merk Miss Sporty en heten de Ohh! Blushed again... blushers. Eerlijk? Ik kocht ze omdat ze er best leuk uitzagen. Laten we eens kijken of ze wel zo mooi zijn.


De blushes zitten in kleine ronde doosjes. De achterzijde is zwart en op de voorkant zit er een doorzichtig dekseltje. Erg stevig zijn de doosjes niet, wanneer je ze laat vallen, gaan ze gegarandeerd meteen stuk.

Elk doosje bevat 2 kleurtjes blush, 2-toned blushes zoals ze deze noemen. Ik kocht de kleurtjes 006 Flirtatious en 010 Russian Doll. Een heel licht kleurtje en een wat fellere roze kleur.



Wanneer ik deze voor het eerste swatchte, viel me gelijk de enorme fallout op. Ik had nog niet eens heel hard gewreven met mijn vinger in het product en het begon gelijk helemaal te brokkelen. Jammer dit!

Flirtatious

Bij het swatchen van de lichtste blush (flirtatious) kwam de pigment wel over op mijn vinger zoals in het doosje, maar wanneer ik hem swatchte op mijn hand, was de kleur al heel wat minder. Nog maar te zwijgen over de enorme bende die ik kreeg door de fallout



Russian Doll

Ook bij de tweede blush hetzelfde probleem. Een enorme fallout en wanneer geswatched zag je nauwelijks nog het kleur. De textuur van deze blushes is enorm zacht en daarom brokkelt hij ook enorm. Op je vingers enorm veel pigment, maar uitgewreven zie je bijna niks meer.



Deze blushes zijn het niet voor mij. Veel te duur en ze werken nauwelijks. Geen aanrader!Ze kosten €2,99 per stuk en zijn verkrijgbaar bij de Etos (enkel in Nederland).

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)