Physicians Formula - Butter Blush Rosy Pink

Ik had al de butter bronzer van Physicians Formula in mijn collectie liggen waar ik enorm tevreden over ben (hier vindt je het artikel) , en ik was ook benieuwd naar naar de blushes. Toen ik de Butter blush in de kleur Rosy Pink in de sale zag staan heb ik hem dan ook besteld.


De blush komt in een simpele kartonnen verpakking. De verpakking van de blush zelf ziet er al heel wat leuker en tropischer uit. Van tropisch gesproken, deze ruikt net als de butter bronzer naar kokos! Leuk voor mensen die hier dol op zijn, maar zelf ben ik hier niet zo een fan van, maar het is niet storend als ik het aangebracht heb. 


De Bronzer zelf heeft opnieuw de golvende textuur als de bronzer en ziet er mooi uit qua kleur.


Onder het product zelf zit er een vakje met een spiegeltje en een sponsje om het product aan te brengen. Het spiegeltje kan wel handig zijn in nood, maar het kwastje is echt niks speciaals. Ook is de verpakking ook lomp doordat dit vakje er zit. Van mij mochten ze dit zeker weggelaten hebben en het spiegeltje in het doorzichtige venstertje gestoken hebben.


De kleur is heel erg mooi en natuurlijk roze qua tint. Deze kan zowel subtiel als wat feller gedragen worden. Gepigmenteerd is de blush zeker en vast! Ook de textuur is heel erg fijn en zacht. Het ziet eruit als een crème product en voelt ook boterachtig aan maar als je deze swatched of aanbrengt heeft deze een poeder finish op de huid.

Eén van de ingrediënten is Murumuru boter, het vet dat gewonnen wordt uit de zaden van de Murumuru palm uit Brazilië, vandaar ook de zachte en boterachtige textuur van het product.

De blush geeft je een natuurlijke glans wanneer deze is aangebracht. Glitters zitten er niet in het product.


Door de boterachtige textuur is het aanbrengen van de blush ook niet zo makkelijk. De beste manier om deze aan te brengen is met een kwast deze al deppend aan te brengen zodat je deze mooi in de huid kunt buffen. Het product ziet er mooi uit op de huid en geeft je een mooie natuurlijke flush.


Ook met een highlighter over de blush heen ziet deze er erg mooi uit.


De blush is mooi wanneer aangebracht, enkel hoef je deze wel op de juiste manier aan te brengen. Origineel kosten deze blushes €15,90 maar ik kocht deze in de korting voor €4,95! Een heel erg goede deal dus! Heel erg blij met dit product! Deze zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar. Ik kocht deze bij Boozyshop in de korting maar deze is daar al uitverkocht.

Je kan deze bij Di wel nog verkrijgen, echter wel aan de volledige prijs mocht je deze willen!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)