Colourpop x Zoella @Me Ultra Matte Lip

Colourpop heeft de ene samenwerking na de andere, maar de collectie die ze met de Britse You Tuber Zoella hebben uitgebracht, was toch wel een collectie die bovenaan mijn verlanglijstje stond. Ik heb een aantal producten uit deze collectie gekocht die ik aan jullie ga laten zien in afzonderlijke posts aangezien ik mijn bestellingen in verschillende orders heb geplaatst omwille van douanekosten. Wanneer je onder de 22 eur blijft, heb je geen douanekosten (shop uit Amerika), daarom heb ik verschillende orders geplaatst om deze te vermijden. 

Jullie konden al eerder een blogpost zien (kan je hier terugvinden) met de lip bundle van diezelfde collectie, maar ik had toen de verkeerde kleur besteld, daarom bestelde ik de goede kleur even met nog een ander product, maar deze keer bestelde ik niet de bundle maar enkel de Ultra Matte Lip in de kleur @Me. Ik besloot de bundel niet te nemen omdat ik anders boven de 22eur zou gekomen zijn (ik bestelde nog een palette) en ik anders douanekosten zou moeten betalen hebben. 


De losse lipproducten komen in deze leuke roze kartonnen doosjes met de afbeelding van eitjes erop! De lipbundels komen dan weer in de melkkartonnetjes zoals je eerder al had kunnen zien. Op de zijkant van het doosje staat de naam weergegeven.


Ook dit lipproduct komt net zoals de vorige liquid lipstick met een doorzichtige huls en een gouden dop en details.


De lipkleur is een oudroze/ mauve kleur. Een heel erg mooie kleur voor alledaags gebruik en een kleur die iedereen wel mooi staat.



Ik ben helemaal weg van deze kleur! Hij staat erg mooi en voor een matte lipkleur voelt deze erg comfortabel aan. Ook vallen oneffenheden niet zo veel op bij deze tint.


Deze lipkleur is er dus eentje die in een Limited Edition zit en dus niet meer terug komt als hij is uitverkocht. Wil je deze dus nog scoren dan is het nu de moment! Deze kost $7 en is hier verkrijgbaar.

xx Kimberley

Reacties

Jessica J. zei…
Inderdaad een heel erg mooie, alledaagse kleur! Ik heb vrijwel alleen nog maar donkere kleuren van CP in huis. Misschien toch maar eens een lichtere proberen. 🙂

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)