Colourpop - Lippie Pencils Brink & Oh Snap

Ik heb bijna geen lippotloden in mijn collectie en ik wil daar wat verandering inbrengen aangezien ik toch wel veel nude lipsticks draag. De meeste tijd vervagen ze snel of lopen ze buiten de lijntjes wanneer het om gewone lipsticks gaat. 

Aangezien Colourpop heel erg veel verschillende lippotloden heeft aan een goedkope prijs heb ik er twee besteld om aan mijn collectie toe te voegen. Ik ging voor de kleurtjes Brink en Oh Snap! Twee mooie nude/roze tinten.


De lipliners komen in een simpele witte, kartonnen verpakking met de naam op de zijkant.


Ook de lipliners zelf hebben een simpele, witte verpakking.


Aan de achterkant is er een stukje gekleurd. Dit is dezelfde kleur als het product zelf. Heel erg handig als je snel de kleur moet terugvinden. Verder zijn de verpakkingen niet zo speciaal.

Brink/ Oh Snap!

Brink/ Oh Snap!

De lipliners zijn heel goed gepigmenteerd en hebben een super zachte textuur. Ze glijden als het ware als boter op de huid. Ook brengen ze makkelijk aan en ze voelen ook niet droog aan. Ook al heb ik dikwijls last van droge lippen, toch brengen ze makkelijk aan en drogen ze mijn lippen niet verder uit.

Wel moet ik zeggen dat ze wel mijn velletjes op mijn lippen accentueren, daarom gebruik je best vooraf een lipscrub om de meeste velletjes weg te halen. Eénmaal daarna zien ze er heel mooi uit en ze blijven ook goed zitten.

Het enige nadeel aan deze lipliners is dat je ze zelf moet bijslijpen. Deze hebben namelijk geen draaisysteem aan de achterkant.

Oh Snap!


Van de kleur Oh Snap! Had ik ook de matte lippie stix liggen, daarom hieronder nog een foto met de lippie stix eroverheen.


Brink

Van de kleur Brink had ik geen Lippie Stix maar ik heb mijn lippen hier volledig met de lipliner ingekleurd, wat je gerust ook zo kan doen.


Het zijn twee mooie kleurtjes die perfect werken en ook nog eens budget friendly zijn! Je betaald voor deze slechts $6 per stuk! Let er op als je bij Colourpop besteld dat je boven de 22$ taksen zult moeten betalen aangezien dit een webshop in Amerika is (buiten de EU betaal je customs) en deze kunnen hoog oplopen!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)