Beautyandbobs Shoplog

De webshop beautyandbobs heeft steeds de leukste lifestyle producten, Stationary producten, Yankee Candles en nog veel meer. Het is zeker de moeite om eens op deze leuke webshop rond te neuzen! Een paar weken terug kregen ze een aantal producten binnen die als thema 'zwanen' hebben en zoals jullie wel weten ben ik een enorme vogelfanaat. Eenden en zwanen zijn mijn absolute favorieten en laat dit nu net het gene zijn wat ik niet kan weerstaan. 

Ik dacht dat het jullie wel leuk zouden vinden om te laten zien wat ik heb gekocht en misschien zijn jullie hier ook enthousiast over! 



Toen ik deze waterfles zag was ik meteen verkocht! Deze heeft een lichtroze kleur en staat helemaal vol met afbeeldingen met zwanen en kleine bloemetjes. Deze heeft een stalen omhulsel, dus geen plastic afval meer met deze fles! De fles houdt dranken koel tot wel 24 uur en warme dranken warm tot wel 18u. Zo kan je je warme soep meenemen in de winter en in de zomer lekkere gekoelde ijsthee en water meenemen onderweg! 

De fles heeft een dubbele behuizing en heeft een inhoud van 500ml.
Deze kost €19,95 en er zijn nog andere varianten beschikbaar op de site! 


Ik heb heel wat sieraden en deze zet ik graag uit voor display in mijn dressing. Deze leg ik meestal op leuke schoteltjes zoals deze met Queen Bee en een leuk bijtje. Vooral de gouden details zijn erg mooi gedaan. Er zijn heel wat andere varianten ook op de webshop verkrijgbaar mocht deze niet echt je ding zijn.

Deze kost €8,95!


En dan de leukste items van de shoplog. Deze prachtige mok met een zwanenhals als handvat en de bijhorende kom in de vorm van een zwaan. Hoe prachtig zijn deze! Ik ben er helemaal verliefd op. Ze zijn bijna te mooi om te gebruiken. Ik zie dat deze jammer genoeg niet meer in de webshop verkrijgbaar zijn. Blijkbaar zullen deze niet meer na te bestellen zijn en daarom van de site zijn gehaald. Heel erg jammer want deze zijn enorm mooi.




Ik ben helemaal blij met mijn aankoopjes! Hou zeker en vast de instagram van de webshop in de gaten want daar krijg je de nieuwtjes allemaal te zien + releasedatums of sneek peeks van de nieuwe spulletjes die online zullen komen!

Kenden jullie deze webshop al?

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)