Maybelline - Master Chrome Metallic Highlighter & Master Holographic Prismatic Highlighter

Deze highlighters van Maybelline stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje, maar op de één of andere manier kocht ik ze nooit. Nu ik onlangs even bij Kruidvat rondliep, besloot ik dan toch maar om ze mee te nemen aangezien er een actie was waarbij je de 2de aan de helft van de prijs kreeg.

Ik kocht een Master Holographic prismatic highlighter (nummer 50) en een Master Chrome Metallic highlighter (naam 100 Molten Gold).


De highlighters zitten in een simpele zwarte verpakking met een doorzichtig deksel zodat je de kleuren goed kan zien zitten.

De eerste highlighter is deze holografische highlighter. De textuur van dit product is heel erg poederig en krijtachtig en heel erg kruimelig wanneer ik deze swatch. Ook zijn ze niet zo intens als ze zouden moeten zijn. Ik had echt veel meer verwacht van dit product.



Bij deze Master Chrome metallic highlighter heb ik niet hetzelfde probleem met de textuur als bij de holografische highlighter. Deze is veel zachter van textuur en blend mooi in de huid.



Bij de chrome highlighter zit er een roze shift doorheen en deze bevat ook heel wat microscopische glitters. Bij de metallic highlighter krijg je een mooie gouden glans, maar geen glitters! Ook al ziet deze er goudkleurig uit, in het echt neigt deze veel meer naar de gele kant.

Een prachtige highlighter voor meiden met een diepere huidskleur. Ik ga deze vooral gebruiken als oogschaduw omdat deze niet echt bij mijn lichte huidskleur past als highlighter.



Op de foto hieronder heb ik de holografische highlighter aangebracht. Een mooie subtiele glans, maar niet mijn favoriete highlighter. Ik zou hem alvast niet opnieuw aanschaffen. Ik heb zeker en vast mooiere highlighters in mijn collectie liggen.



Ik zou de holografische highlighter niet aanraden maar de metallic highlighter is wel de moeite waard als je een diepere huidskleur hebt! De highlighters kosten normaal €12,99 per stuk maar er was een actie waarbij ik de 2de highlighter aan de helft van de prijs kreeg. Ik had dus een korting van €6,50.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)