Colourpop - Main Squeeze palette

Colourpop mag alweer 5 kaarsjes uitblazen, want dit toffe make-up merk bestaat 5 jaar! Daarom kwamen ze met een leuke watermeloen collectie uit! Heel erg leuke productjes, maar het enige wat mij aansprak is deze Main Squeeze oogschaduw palette, die uiteraard ook op watermeloen is geïnspireerd. De palette trok vooral mijn aandacht door de rode tinten die de palette bevat. Ik ben helemaal into de warme tinten en deze staat zeker hoog in mijn favorietenlijst!

De palette komt in een rood/groene verpakking (watermeloen kleurtjes natuurlijk) en ook op de voorzijde hebben ze als details watermeloen pitjes gezet, heel erg leuk! Ik wordt helemaal blij van deze zomerse verpakking! 


Op de achterzijde staan de namen van de kleuren weergegeven.


De palette zelf heeft een felrode verpakking met dezelfde watermeloen pitjes en tekst in het rosé goud weergegeven. Deze heeft enkel op de achterzijde wat groene details, maar verder is er geen groen meer te bespeuren. Een leuk opvallend palletje.



Aan de binnenkant vindt je een handig spiegeltje en 9 verschillende oogschaduwkleuren die in de rode kleurenfamilie zitten. Heel erg mooie kleuren! Van de 9 kleuren zitten er 6 matte tinten in de palette.


De matte oogschaduws hebben wat een stroeve textuur als je ze swatched op je arm en ze voelen ook wat droger aan dan de andere oogschaduws, maar eens je ze op je ogen gebruikt hebben ze wel een goede pigmentatie. Waar je wel rekening moet mee houden is de fallout, want daar hebben deze oogschaduws wel last van, vooral de matte tinten. Je brengt bij dit palletje best eerst je oogmake-up aan voor je de rest aanbrengt. Verder werken deze oogschaduws prima!

Ik moet wel zeggen dat sommige kleuren op het eerste zicht er anders uitzien in de palette, maar éénmaal je ze swatched, lijken sommige kleuren toch echt op elkaar. Ook als je ze aanbrengt merk je weinig verschil als je ze samen blend op de huid. Het enige wat ik ook wat mis is een wittere highlight kleur om in de binnenste ooghoeken te gebruiken en de look wat op te lichten. Bij dit watermeloen palletje verbaast het mij ook dat ze er geen groene tint hebben ingestopt. 

Frosé/ Juicy Fruit/ Home Slice/ Like it's hot/ Maraschino

Big Gulp/ Seed Money/ Bay Watch/ Red Bottoms

Verder is het een leuk palletje waar je heel wat leuke warme ooglooks mee kunt maken. Onderstaande look maakte ik met dit palletje en deze look is helemaal mijn ding de laatste tijd!





Ik ben helemaal verliefd op dit palletje! Deze kostte 12$ en is hier verkrijgbaar!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)