Revolution - Dragon Makeup pigment palette

Revolution heeft weer een aantal kleine palletjes op de markt gebracht die een verschillend thema hebben. Zo is er een mermaid versie, een unicorn versie en een dragon versie verkrijgbaar. Het enige palletje waar mijn ogen op vielen is deze Dragon makeup pigment palette. De kleurenmix is helemaal mijn ding, want deze bevat leuke warme tinten! 

Het palletje komt in een rosé gouden, kartonnen doosje met een doorzichtige voorkant.


Het palletje heeft een kunststof verpakking en komt in een feloranje kleur. Het dekseltje is doorzichtig met aan de boven- en onderkant enkele afbeeldingen van drakenschubben. Verder is het een heel simpel palletje.


Het palletje komt met 9 verschillende kleuren waarvan er 6 een matte finish hebben. De overige 3 kleuren hebben een metallic finish. Qua kleurenmix heel erg mijn ding!


Ik moet zeggen dat ik niet erg veel van dit palletje verwachtte, maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was! De oogschaduws hebben een enorm goede pigmentatie en ook de textuur is zacht en makkelijk blendbaar.

De matte tinten hebben een iets minder pigment, maar zijn alsnog erg makkelijk om mee te werken. Ook hebben ze erg weinig fallout, ook wanneer je ze met een kwast probeert op te nemen. Verder hebben de kleurtjes geen namen, wat bij de andere palettes van Revolution, vooral dan de chocolate palettes, wel zo is.



Met het doosje maakte ik volgende ooglook. Heel erg blij met het pigment! Voor slechts €4,99 is dit een geweldig palletje en erg makkelijk om mee te nemen onderweg.




Ik ben alvast erg blij enthousiast over dit palletje en kan het zeker en vast aanbevelen! De andere palletjes zijn niet echt mijn ding qua tinten, maar deze is zeker en vast een winnaar! Ik kocht deze bij Kruidvat online voor €4,99!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)