W7 Go West! Lipstick - Fluorescent Pink

W7 is één van mijn favoriete budgetmerken en ik heb tot nu toe elke palette van dit merk in mijn collectie. Zo goed vind ik ze! Ik heb reeds ook andere producten van dit merk geprobeerd zoals de nagellakjes en de blushes en vond ze ook heel erg fijn. Vandaag test ik voor de eerste keer een matte lipstick van dit merk. Deze heet de W7 Go West! Lipstick in de kleur Fluorescent Pink.


Fluorescent Pink is een lipstick met een koraalroze kleur. Het is een matte lipstick zoals ik al zei, dus je moet geen shimmer verwachten! De lipstick zelf is heel erg romig! Zeker voor een matte lipstick. Hij brengt makkelijk aan, heeft een mooie pigmentatie en zit heel erg prettig op je lippen. Meer moet dat niet zijn!

 


 

Deze Go West! lipstick collectie is ideaal voor meiden die houden van roze! Deze collectie bevat namelijk een hele hoop lipsticks met roze tinten. Deze kan je hier vinden.

De webshop Makeupmusthaves verkoopt deze voor €4,49 per stuk! Een mooie deal ...

xx Kimberley

Reacties

Anoniem zei…
Prachtig! Ik hoor echt veel goeds over de W7 lipsticks :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)