Makeup Revolution - Ultra Blush Palette - Sugar and Spice

De laatste blush palette die ik kocht van het merk Makeup Revolution heet Sugar and Spice. Deze laat ik vandaag aan jullie zien. Ik schreef al een review over de andere palettes. Deze kan je hier en hier vinden. Het zijn één voor één prachtige palettes en ik denk dat deze niet anders zal zijn.


Opnieuw heeft de palette de zwarte verpakking en gouden letters. De palette zelf blijft niet lang mooi en al gauw komen er krassen op. Wel is het een degelijke verpakking die niet zo snel kapot gaat.


Zoals alle andere palettes van Makeup Revolution zie je een grote spiegel wanneer je de palette opent. Heel handig voor onderweg. Deze palette bestaat uit 8 verschillende kleuren waarvan verschillende matte en shimmer blushes, een gebakken blush en een gebakken highlighter


Laten we beginnen met de bovenste rij. De eerste twee blushes die ik zie hebben bruintinten. Hoewel ik deze minder zal gebruiken als blush, zouden deze heel erg mooi staan als bronzer voor meiden met een lichte huidskleur.

In de linkse bruine kleur zit er een hele lichte gouden shimmer, maar deze zie je amper wanneer je hem hebt aangebracht. De tweede bruine kleur is ietsje lichter, maar bevat totaal geen shimmer! Een matte blush/bronzerkleur.

Als derde kleur hebben we een felroze blush. Deze blush is mat en is heel erg goed gepigmenteerd, maar ik ondervind veel fallout bij deze kleur. Je kwast dus goed aftikken voor het aanbrengen en niet te hard met je kwast in het product drukken.

Als laatste van de bovenste rij hebben we een gebakken highlighter. Waarom deze hierin zit is mij een raadsel, want het is een blush palette! Erg is het niet, want het is een heel erg mooie witte highlighter met een roze ondertoon.


Op naar de tweede rij! Hier vindt je eerder de donkere kleurtjes. Als eerste hebben we een oudroze kleur die wel heel erg gepigmenteerd is. Deze bevat ook een heel erg lichte gouden shimmer, maar wanneer aangebracht zie je er niks meer van. De tweede en derde kleur uit deze rij zijn beiden mat, maar ook goed gepigmenteerd. Ook bij deze kleurtjes opgelet, want er is kans tot fallout!

Als laatste kleur heb je een gebakken blush in een hele mooie roze kleur. Deze bevat erg veel shimmer en is geweldig gepigmenteerd. Wanneer je deze aanbrengt heb je gegarandeerd geen highlighter meer nodig!


Een heel erg mooie palette deze Sugar and Spice. De kleurtjes zijn meestal mat maar hebben wel wat last van fallout. Er valt mee te werken, maar wees voorzichtig! Je kan deze palette vinden via de webshop Makeupmusthaves voor €7,99.

xx Kimberley

Reacties

Unknown zei…
Mooi palette! Revolution vind ik een heel leuk merk.

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)