Guylond - Make-up setje

Onlangs konden jullie al een blogpost lezen over een nagellaksetje van het merk Guylond. Mochten jullie dit niet gezien hebben, dan vinden jullie hier de blogpost. Ik was heel erg tevreden met die productjes en toen ik dit make-up setje van hetzelfde merk zag liggen in de schappen, wou ik deze natuurlijk ook testen. 

Dit make-up setje bestaat uit 2 delen. Het onderste deel zijn allemaal oogschaduwkleurtjes, in totaal zijn dit 24 verschillende kleuren. Zowel lichte als donkere kleuren. Bovenaan in de palette vindt je een luikje. Wanneer je deze opent komen er 3 verschillende lipkleuren, 3 blushes, 2 kwastjes en een spiegel tevoorschijn.


Het palletje heeft een stevige verpakking en is mat zwart van kleur. De letters staan er in het goud bovenop.


Wanneer je de palette opent zie je dit. Een erg handig reispalletje.


Zoals ik al zei bevat dit doosje 24 verschillende oogschaduwkleuren. Er zitten zowel matte als shimmer kleuren in. Heel erg mooi van zicht, maar qua pigmentatie zijn deze echt niet goed. Wanneer ik de matte kleuren swatch, zie ik hier bijna niks meer van terug.

Ook de shimmer kleurtjes geven wel wat kleur af, maar heel erg weinig. Het enige wat er overblijft is enkele glitters. Groot zijn deze kleurtjes ook niet en wanneer je een wat grotere kwast hebt kan dit een knoeiboel worden en zit je snel in het kleurtje ernaast te wroeten. Ook krijg je een serieuze fallout wanneer je ze probeert aan te brengen.Meer fallout dan kleur! Nee, de oogschaduwkleurtjes zijn helemaal niks in mijn ogen.

Ook de lipkleuren heb ik getest, maar niet op foto gezet. De reden hiervan? Je zag er helemaal niks van! Eén grote smeerboel en geen kleur. Ik ben sowieso geen geen fan van lipproducten in een palette en deze hebben zeker al afgedaan bij mij.


Swatches enkele oogschaduwkleuren


Dan hebben we nog de kwastjes en de blushes over. De kwastjes? Die gooi ik regelrecht de vuilnisbak in. Hier kan je toch echt geen mooie look mee maken. Echte rotzooi dit.

Dan hebben we enkel nog de blushes. In de palette zitten er 3. Met deze kleurtjes valt toch nog iets mee te doen. De pigmentatie is zeker al beter dan die van de oogschaduwkleurtjes, maar wanneer je ze gebruikt hebben ze ook een enorme fallout. De kleurtjes zijn mooi, maar wanneer je ze aanbrengt vervaagt de kleur ook mee op je wangen en zie je er bijna niks meer van. Natuurlijk kan je ze wat opbouwen, maar echt veel moeite zou ik er niet insteken.



Dit had zo een leuk palletje kunnen zijn, maar helaas is dit niet zo! Dit palletje kost €4,99 en jammer genoeg is dit weggesmeten geld. Eén van de slechtste make-up productjes die ik al heb gehad. Je kan dit merk vinden bij drogisterij Di (in België). De lakjes van dit merk zijn wel een aanrader!

Echt een product voor de vuilnisbak dit.

xx Kimberley 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)