The Body Shop - Elfi's Choice x Happy Nails - Nagellaksetje


The Body Shop heeft sinds november een samenwerking gedaan met blogster Elfi van Glamatheart. Of misschien kennen jullie haar wel via haar nail art boeken die ze onlangs heeft uitgebracht. Deze heten Happy Nails 1 & 2. In deze boeken legt ze stap voor stap uit hoe je leuke nail art zelf kan maken! 


Ze heeft samen met The Body Shop een nagellak collectie mogen ontwerpen en die setjes zijn dus te koop in de winkel bij The Body Shop. Een deel van de opbrengst gaat naar een door Elfi's gekozen initiatief: Zeehondencrèche Westvoorne. Hoe ze daar opgekomen is? Dit lees je hieronder:

Ik had weinig vriendinnen op school en werd gepest omwille van mijn uiterlijk of de kleren die ik droeg (trouwens een te gek én zelfgemaakt bloemenrokje –> so 2014! #hipster). Ik was allesbehalve hip en (be)hoorde tot geen enkele groep. Hét moment waarop ik voor de eerste keer waarden of karaktereigenschappen toegekend kreeg waar ik trots op kon zijn, was toen ik mijn totemnaam bij de scouting te horen kreeg. Ik was een zeehond. (vriendelijk, gevat, klein, krachtig,…) Diezelfde zomer vond ik op het strand een aangespoelde babyzeehond en belde ik de reddingsbrigade op. Ik had mijn totemnaam niet voor niets gekregen!

Je kan in de winkel 2 setjes nagellak vinden. Elke set bevat 3 nagellakjes.

Set 1 bestaat uit drie pastelkleuren: Got the Blues, Mint Cream & Peach Babe

Set 2 bestaat uit drie basiskleuren: Chocolate cutie , Smoky Rose & Frosting Fancy

Ik kocht het 1ste setje en wil deze vandaag aan jullie laten zien. De verpakkingen van deze setjes zien er zo leuk en kleurrijk uit! Helemaal Elfi :). Deze setjes kan je prima als cadeau geven aan iemand.





Dit setje bestaat dus uit 3 pastelkleurtjes. Deze hebben de namen Got the Blues, Mint Cream & Peach Babe. Heel erg mooie kleurtjes. Door de fijne kwastjes brengt de nagellak heel makkelijk aan. De lakjes dekken ook goed, maar een tweede laagje is toch aan te raden! Prima lakjes! En je steunt er natuurlijk ook het goede doel mee! Daarvoor doen we het toch?!


Peach Babe




Mint Cream



Got the blues



Zijn jullie op zoek naar goede en mooie lakjes? Ga dan zeker eens langs bij The Body Shop! Voor €15 heb je dit leuke setje in huis, en je steunt er een heel leuk doel mee!

xx Kimberley

Reacties

Anoniem zei…
Leuke set! Ik had er al van gehoord ^^ x
Wow, stuk voor stuk mooie kleurtjes. Ik hoop dat ze nog te verkrijgen zijn.
In Gent zijn zeker nog te verkrijgen! xx

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)