The Balm - Betty-Lou Manizer

Hier ben ik met alweer een product van The Balm. De laatste tijd is dit echt mijn lievelingsmerk geworden. Mede door de verpakkingen, maar vooral door hun geweldige producten. Mijn lievelingsproduct is dan ook de Mary-Lou manizer, een prachtige highlighter. Ook heb ik de Cindy-Lou manizer, een prachtige blush, in mijn collectie en die is al even prachtig. Ik heb van beiden een blogpost geschreven. Deze kan je hier en hier vinden. 

Vandaag toon ik jullie de derde en laatste uit deze reeks en dat is deze Betty-Lou manizer, een heel mooie bronzer/highlighter of zelf oogschaduwkleur.



De verpakking van dit product lijkt net op de andere twee. Opnieuw een leuke en originele verpakking bij dit product. Ook deze keer staat er een Mug-shot van een vrouw op de voor - en achterkant van de verpakking met daarop de zaken waarvan ze wordt verdacht zoals in de Amerikaanse gevangenissen met foto's van vingerafdrukken, enz. op de achterkant. Op de voorkant staat er:

Wanted for: All-in one bronzer, highlighter, shimmer and eyeshadow
Last seen: With a handsome stranger
Reward: A gorgeous glow



Deze bronzer/highlighter/oogschaduw is een super zachte poeder die je huid  een supermooie sun kissed glow geeft. Je kan deze zowat voor alles gebruiken. Handig om mee te nemen, zo heb je ook alles bij de hand. Hij bevat geen glitter, maar geeft een mooie gouden metallic glans. Om te shapen zou ik deze niet echt aanraden, daarvoor zou ik toch eerder een matte bronzer kiezen.

Wanneer je deze als een soort van blush aanbrengt heb je geen highlighter meer nodig aangezien dit product al voldoende glans geeft aan je gezicht. Anders zou het snel teveel worden. Ook kan je hem gebruiken als oogschaduw, een heel mooi kleurtje daarvoor!

Ik kan dit product heel erg aanraden, maar niet als bronzer om te shapen! Een heel erg mooi product. Als je twijfelt, test hem dan eens in de winkel.




Dit product heeft een inhoud van 8,5 gr en kost €21,49. Je kan deze vinden via de webshop Boozyshop, maar er zijn ook meerdere webshops die deze verkopen. Koop je hem liever in de winkel zelf? Dan kan je deze vinden bij Drogisterij Di (België), daar is hij een stukje goedkoper!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)