H&M - Smoky oogschaduwpalletje

Ik ben nooit zo een fan geweest van de oogschaduw palletjes van de H&M. Ofwel hebben ze geen pigmentatie en zie je er bijna niks van als je ze swatched ofwel heb je een serieuze fallout. Ik had gezworen geen palletjes meer te kopen omdat het toch maar geldverspilling is, maar toen ik deze zag was ik er toch benieuwd naar. Dit palletje heet de Smokey oogschaduw pallet. Ik kan het niet laten om palettes te kopen met bruintinten.

Wanneer ik denk aan smoky oogschaduw, zie ik meteen een zwarte oogschaduw kleur voor mij. Deze palette heeft wel donkere kleuren, maar geen zwarte tint. Dit doosje bevat 5 kleuren bruintinten (waarvan 4 shimmerkleuren en 1 matte kleur) en ziet er buitenaf heel erg mooi uit. Benieuwd of deze pigmentatie wel goed is.


De oogschaduw zit in een simpel zwart doosje met een doorzichtig dekseltje. Deze heb ik het liefst omdat je dan je kleurtjes goed zit zitten en je niet je hele collectie hoeft af te zoeken naar dat ene kleur. De verpakking is wel goed stevig voor een budgetmerk.

De textuur van deze kleurtjes is heel erg zacht, maar let op dat je niet te hard met je kwast erin duwt, want dan krijg je last van fallout. Ook wanneer je het op je ogen wil aanbrengen, tik je best even je kwast goed af zodat je enige fallout kan vermijden.

Ook de pigmentatie van deze oogschaduw is best goed. Tot nu toe was ik niet echt een fan van de H&M palletjes omdat de kleuren bijna geen pigmentatie hadden. Bij sommige palletjes kwam er ook totaal geen kleur vanaf, maar bij deze is dit gelukkig anders. Heel erg lang blijven de kleurtjes niet echt zitten zonder een basis eronder, dus let op dat je die wel aanbrengt.


Voor een budgetmerk is dit best een goed palletje. Geen superkwaliteit, maar er valt zeker mee te werken.


Er zijn nog andere palletjes zoals deze verkrijgbaar bij H&M, maar met andere kleurtjes! Je vindt deze uiteraard bij de H&M winkels met een beauty afdeling of online in hun webshop. Deze kosten €4,99 per stuk.

Reacties

Es zei…
Dat ziet er goed uit, mooie kleuren! X
Anoniem zei…
Wat een goed pigment! Sommige palettes van de H&M vind ik echt niks, maar deze ziet er echt goed uit :) x
Ja idd, ik was ook verrast :) x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)