Essie Nagellakjes - Bordeaux & A cut above

Eerst en vooral: Een gelukkig 2015 toegewenst! Wij zetten dit nieuwe jaar goed in met nieuwe blogposts! Laten we beginnen met vandaag! Een review van 2 Essie nagellakjes! Have fun :).

Ik spotte bij de drogisterij Di deze 2 mooie Essie nagellakjes. Ze hebben de namen Bordeaux (een echt bordeauxrode kleur en A cut above (een prachtige glittertopcoat). Ik ben een grote Essiefan, maar ik koop er niet zo erg veel omdat de prijs wel wat hoog is. Natuurlijk zijn er duurdere lakjes zoals die van Debora Lipmann, maar wanneer je er een aantal koopt, loopt de prijs ook snel op.


Bordeaux

Het lakje Bordeaux heeft zoals de naam het wel al zegt, een mooie bordeauxrode kleur. Ideaal als herfst/winter kleurtje. 

 


A cut above

De glittertopcoat A cut above heeft prachtige oudroze glitters. Ik was meteen verliefd op dit lakje. Op de foto's hieronder heb ik de topcoat aangebracht bovenop de eerste lak Bordeaux. Een heel mooie combinatie! Natuurlijk kan je het over andere lakjes aanbrengen.

 


Beide lakjes zijn heel erg fijn in gebruik. De kwastjes zijn goed, de dop is handig om te lakken en de lakjes zijn heel erg goed en dekkend. De Essielakjes blijven één van mijn favoriet en je zal er in de toekomst zeker nog veel zien voorbij komen. Per lakje betaal je zo een €9,99

Je kan deze lakjes van Essie vinden bij Kruidvat en Di in België en bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland. 

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)