T.LeClerc - Nagellak - 32 Pomelo

Een tijdje terug kreeg ik bij een Deauty box dit nagellakje van T. LeClerc. Sindsdien heb ik er nog steeds geen review over geschreven, maar vandaag ga ik dit eindelijk doen. Het nagellakje dat ik kreeg heeft de kleur 32 Pomelo en is een mooi peachy oranje kleurtje (beetje een zalmkleurtje). Ik vind het een heel mooi kleurtje en omdat dit merk niet zo bekend is, wil ik er een review over schrijven.


Dit flesje is een fullsize product en bevat 8ml. Het flesje is redelijk simpel, maar het dopje is wel mooi versierd met het logo van het merk. Het dopje is wel wat aan de grote kant, wat het aanbrengen wel wat vermoeilijkt. Het is wat onhandig vastnemen als je je nagels aan het lakken bent.

Het kwastje zelf is heel fijn, maar de lak zelf brengt heel erg makkelijk aan. Ook dekt de nagellak zoals hij moet en is de kleur heel erg mooi. Een heel goed lakje, buiten de te grote dop.


Niet getreurd voor de mensen die geen Deauty box hebben, want je kan dit merk gewoon bij de apotheek kopen! De lakjes kosten €13,60 per stuk. Niet goedkoop, maar ze zijn wel goed van kwaliteit! Voor wie geïnteresseerd is, dit merk verkoopt allerlei andere cosmetica ook, zoals blush, poeders, enz...

xx Kimberley


Reacties

Wat een mooi kleurtje!

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)