The Balm - Balm Jovi Rockstar Face Palette

Ik denk dat ik stilaan de hele make-up collectie van The Balm in mijn bezit heb, zo een fan ben ik van dit merk! Ik heb al verschillende blushes, highlighters en lipproducten van dit merk laten zien, maar vandaag is het tijd voor een palette. Deze heet de Balm Jovi Rockstar palette

Deze palette bevat 12 oogschaduwkleuren, een highlighter en 2 lipproducten. De palette is vrij dun, dus deze is makkelijk op te bergen. En de verpakking zelf? Die is weer prachtig zoals altijd! Natuurlijk heb je de hint al gesnapt en gaat deze palette over Bon Jovi. Daarom heeft de verpakking een gitaar aan de bovenkant. Heel erg mooi en kleurrijk.


Aan de binnenkant van de palette vind je ook een spiegel in de vorm van een hart! Hoe leuk. Ook de oogschaduwkleurtjes zelf hebben namen die te maken hebben met Rock 'n Roll. Deze namen kan je hieronder terug vinden.

De oogschaduwkleurtjes zijn onderverdeeld in 3 'looks': Heavy metal, Classical en Alternative. De palette bevat zowel matte als shimmerkleurtjes, dus je kan heel diverse looks maken. Zowel de matte als shimmerkleuren hebben een heel erg goede pigmentatie, blijven goed zitten en hebben een zachte textuur. Fallout kan je wel hebben wanneer je je kwast te hard in de kleurtjes drukt. Voorzichtig zijn dus!

 

 Metal-ica/Adagio/Blink 1982
Iron Maid-in/Allegro/The Stroke
Lead Zeppelin/Moderato/rem
Alice Copper/Presto/Third Eye Blinded

Enkele swatches van de oogschaduwkleuren



Zoals ik al zei heeft deze palette ook een highlighter,blush en 2 lipproducten. Deze zie je hieronder afgebeeld.


De highlighter uit deze palette heeft de naam Solid Gold. Het is een crèmekleurige highlighter met een hele mooie gouden glow. De blush heeft de naam Don't You Want Me? aka Fratboy blush, dus ik veronderstel dat dit dezelfde is als de losse fratboy blush? Ik vraag me wel af waarom ze deze een andere naam geven in de palette!

Deze blush heeft een mooie zachtroze kleur met een oranje tint erin. Heel erg mooi! Ook deze is goed gepigmenteerd en brengt mooi aan. Ook bij deze beide producten moet je opletten voor eventuele fallout.

Swatches van de lipproductjes heb ik niet, doodgewoon omdat ze niet goed zichtbaar zijn op foto. Ik heb het geprobeerd, maar op de één of andere manier hebben ze bij mij een transparante kleur. Als ik bij andere bloggers kijk, hebben ze echt een donkere kleur!

Het zijn goede lipproductjes, maar ik ben geen fan van lipproductjes in panvorm. Ik vind dit zo onhandig in gebruik! Geef mij maar liever een lippenbalsem of lipstick.

Solid Gold


Don't You Want Me?


Ook deze palette is weer een schot in de roos! Voor wie een palletje zoekt met een beetje van alles erin is dit voor jou! Jammer dat er geen bronzer voorzien is, ik had liever een bronzer gezien dan de lipproductjes!

Voor wie de palette graag wil aanschaffen... Ik kocht deze bij de drogisterij Di voor maar €29,99! Echt een goeie deal als je weet dat je bij de meeste webshops zoals Makeupspot €43,95 betaald!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)