Hype Blushers

Vandaag opnieuw een blogpost over het nieuwe professionele make-up merk Hype van de bij ons bekende Lesley-Ann Poppe.Ik schreef al eerder een blogpost over dit merk. Dit kan je hier vinden. In die blogpost kan je meer informatie vinden omtrent Lesley-Ann en het ontstaan van dit nieuw make-up merk.

Eerder schreef ik al over een aantal lipsticks die ik van dit merk kocht. Vandaag een blogpost over twee van de blushers die ik heb aangeschaft. Net zoals bij de lipsticks staan er op de verpakkingen geen namen maar nummers. Deze blushers heten Blusher B en hebben elk een nummer. Ik kocht nummer 3 en 6. Wel jammer dat ze geen namen hebben. Dit zou veel makkelijker zijn om te onthouden de welke je al in je collectie hebt liggen.



De blushes zitten net zoals de lipsticks in een kleurrijke, kartonnen verpakking. Op de voorkant van de verpakking zit er een klein gaatje, zodat je de kleur van de producten goed kan zien zitten. Dit mocht van mij wel ietsje groter, want in het rek zelf valt dit niet zo goed op. 

De verpakking van deze blushes zijn simpel zwart en hebben een doorzichtig deksel met het logo in zwarte letters. Wel handig dat ze een doorzichtig deksel hebben, dit is makkelijker om ze terug te vinden in je collectie. De verpakkingen van deze producten doen me denken aan de oude verpakkingen van de M.A.C. blushes. De kwaliteit van de verpakking kon echt wel beter! Mocht ik het product laten vallen is dit zo kapot, Voor een "professioneel merk" mochten ze echt wel een deftige verpakking voorzien hebben! In vergelijking met de kwaliteit van de M.A.C. verpakkingen is dit echt rotzooi!


Onderaan in de verpakking zit er een klein blushkwastje en een spiegeltje. Ideaal mocht je je kwasten onderweg zijn vergeten, maar ik gebruik liever mijn eigen vertrouwde make-upkwasten. De haartjes van dit kwastje zijn overigens heel erg zacht!




Hieronder vindt je de swatches van de twee blushes. Beide blushes zijn mat en bevatten dus geen shimmer. Normaal gezien hebben matte blushes veel minder pigmentatie dan blushes met een shimmer erin, maar deze vallen heel goed mee. Ze zijn ook heel erg zacht van textuur en brengen makkelijk aan. Niks aan te merken op de kwaliteit ervan. Wel heb je kans op een lichte fallout wanneer je het product op je kwast hebt opgenomen.  

De eerste blush (nummer 3) heeft een barbieroze kleur. Hou je niet van felle kleurtjes, dan is deze vast niks voor jou. De kleuren van deze blushes zijn op te bouwen naargelang je eigen keuze.

Nummer 3


 




Zoals je kan zien op onderstaande foto heb je een lichte fallout, eenmaal je het product hebt gebruikt.
Let dus goed op dat je je kwast goed aftikt wanneer je het product op je gezicht wil aanbrengen.




De tweede blush (nummer 6) heeft dan weer een mooie perzikkleur. Dit is meer een kleurtje dat bij elke huidskleur mooi staat. 

Nummer 6






De producten van het merk Hype zijn exclusief verkrijgbaar bij Blokker en kosten €9.99 per stuk.
De productjes zijn op zich wel goed van kwaliteit, alleen de verpakkingen konden beter. Ook vind ik de prijs wat veel voor deze blushes. Een echt professioneel product vind ik dit niet echt, ik koop voor die prijs liever een blush van M.A.C.

xx Kimberley

Reacties

Anoniem zei…
Ik zou ook liever een blush van MAC kopen, maar deze ziet er des ondanks goed uit x

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)