2B Sand nagellakjes

Zoals iedereen wil ik af en toe iets nieuws proberen op het gebied van beauty. Zo zijn er de afgelopen tijd veel nagellakjes de revue gepasseerd die iets nieuws brachten. Zo had je de velvet nagels (met de poeder), de caviar nails (met de bolletjes), speciale foils, noem maar op. Ook brachten verschillende merken de Sand lakjes uit. Dit zijn lakjes die je zoals een ander lakje aanbrengt, maar nadat het lakje is opgedroogd krijg je een "zand" effect op je nagel (Een beetje hetzelfde als schuurpapier dus ;) ).

Ik heb vandaag zo 2 van deze lakjes om te reviewen van het merk 2B. Over dit merk heb ik nog niet zoveel geschreven (ik geloof 1 artikel) en het is ook een merk dat ik niet zoveel bij andere blogs zie verschijnen.

De lakjes die ik kocht heten VAO 67 Spice it up en VAO 66 Red Pepper F.

VAO 67 Spice it up



VAO 66 Red Pepper F



De lakjes hebben maar een klein kwastje, maar deze is heel erg geschikt om de nagellak op je nagels aan te brengen. Je hebt maar 2 stroken met dit kwastje nodig om je gehele nagel te lakken. Ook de lakjes zelf zijn heel erg goed van kwaliteit. Op de foto's heb ik maar één laagje aangebracht en je ziet hoe goed deze dekt. Natuurlijk geven twee laagjes een mooier resultaat.

Heel erg goede lakjes deze! Er zijn meerdere lakjes met meer verschillende kleurtjes verkrijgbaar met deze structuur, maar ook kan je gewone lakjes of glitterlakjes vinden van dit merk. Je hebt bij Kruidvat een ruim assortiment om uit te kiezen.

Deze lakjes kosten €3,50 per stuk.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)