Guerlain - Météorites Blossom Pearls Face Powder

Ik heb na lang wachten mijn eerste dure aankoop gedaan op het gebied van make-up. Ik kon het hoe dan ook nooit opbrengen om veel geld uit te geven aan een luxemerk. Waarom? Omdat het goedkoper ook kan. Natuurlijk zal er wel verschil zitten in een goedkoop en duurder merk, maar er zijn budgetmerken die ook prima hun werk doen, dus waarom een duur merk kopen dan?

Dit was tot nu toe altijd mijn mening, totdat ik dit product zag...



Ik zag dit product al meerdere keren op verschillende blogs en in verschillende webshops en ik kon het niet uit mijn hoofd zetten. Ik ben uiteindelijk gezwicht en heb mezelf een kerstcadeautje gegeven :)

Dit product heet de Guerlain - Météorites Pearls Face Powder en is dus een gezichtspoeder. Waarom ik zo verzot ben op dit product? Kijk naar die verpakking! Is het niet prachtig?! Ik heb de tint 2 Clair, er zijn ook 2 donkerdere tinten verkrijgbaar voor meiden met een donkerdere huid.

Deze poeder is bedoeld voor je hele gezicht. Het is een transparante poeder met een subtiele lichtreflectie. Het doosje bevat 30 gram product, wat heel veel is in vergelijking met andere poeders.


Wat ik erg luxe vind aan dit product is dat het ook parfum en zelfs diamantpoeder bevat! What! Deze balletjes ruiken heerlijk!

Deze informatie staat op het boekje dat bij het doosje zit:

In 1987 lanceerde Guerlain het eerste Météorites poeder. Ook toen was het een mengsel van een aantal kleuren ‘parels’ van poeder die de huidskleur ‘de geheim van het licht schonken’. Météorites worden met de hand gemaakt in de ateliers van Guerlain. Ze ruiken naar viooltjes. Er zit een ‘lichtgevend’ polymeer in het poeder dat het licht omzet in een volgens Guerlain ‘sublimerend lichtgevend aura’. Dat klinkt me wat zweverig, maar er wordt mee bedoeld dat je een soort ‘blur’ over je gezicht krijgt: rimpeltjes vervagen en imperfecties verdwijnen, je gezicht gaat stralen. 
Er zijn een aantal kleuren bolletjes. De paarse vangen het licht, roze voor frisheid en geel om roodheid te verbergen. De witte glanzende bolletjes geven een zachte glans die niet te opvallend is. Klinkt veelbelovend!



Dit doosje is aan de prijzige kant en kost maar liefst €49,50. Het is veel geld, I know, maar ik zal het alvast met veel liefde gebruiken!

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)