Lush 'Stepping stone'

Als ik één van mijn lichaamsdelen moet opnoemen die een probleem voor me zijn qua verzorging dan zijn het mijn voeten. Elke dag moet ik verschillende producten aan mijn voeten wrijven tegen kloven of eelt. Ik was al een tijdje op zoek naar een goed product om mijn voeten te scrubben, maar die niet ongemakkelijk aanvoelt of pijn doet. Gebruik zeker nooit die eeltmesjes of 'schrapers' die je kan kopen. Deze zijn namelijk heel schadelijk voor je voeten.

Bij Lush vond ik een product genaamd 'Stepping stone'. Dit is een bar die je kan gebruiken om je voeten te scrubben (een puimsteen dus). De bedoeling is dat je je voetzolen en andere delen van je voet, waar het ruw is, gaat inwrijven met deze scrub zodat je voeten lekker fris en zacht aanvoelen.



Deze 'Stepping Stone' bevat jojoba-olie en citroengras. Heel goede ingrediënten voor zachte en frisse voetjes! Dit product is enkel te koop bij Lush en kost €5,55 per stuk.

xx Kimberley

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)