Lily Flame kaarsen

Ik ben verzot op kaarsen. Zeker nu het winter is brand ik elke dag kaarsen. Je krijgt dan ook meteen een super knus gevoel. Twee keer per jaar ga ik dan ook naar Ikea om mijn kaarsen in te slaan. Ik wou al een tijdje de kaarsen van Bath and Body works bestellen, maar de verzendkosten zijn me echt te hoog!

Ik zag op de site van Beauty-queen (http://www.beauty-queen.be/nl/home) deze kaarsen van Lily Flame. Dit zijn kaarsen die gemaakt zijn in de UK en zijn geparfumeerd. Persoonlijk vindt ik ze teveel geparfumeerd. Wanneer ik er aan ruikt is het echt een overweldigende geur.




Blush 'The First Kiss of the Night'! A sultry, heady scent, when dissipated into your room, a unique, 
beautiful thing. It'll bring a smile to your face.


Sweetpea 'The Only One I Love'. A really soft and feminine fragrance, full of sunny love. Notice the blue pattern of the label like a nebulous cloud formation on a June afternoon.

Dit zegt Lily Flame:


They smell great - Hours or perhaps days go into the preparation of our scents, using the skills of the UK's best perfumers we have lots of samples made up and whittle them down to the very best using 'blind testing' and burning tests to judge which scent gives the best 'throw' (sending the scent into your room's atmosphere). Sorry- have we spoilt all the mystery and romance for you?
They even feel great! Most candles in the range have a label made with an embossed pattern to give that touchy feely extra specialness.
Natuurlijk kan je nooit op voorhand weten welke geur je toegestuurd krijgt als je ze via een webshop koopt. Ik heb me er toch aan gewaagt ze te bestellen, maar helaas zijn ze niet echt mijn ding. Geef mij maar de kaarsen van de Ikea ;). De verpakking daarentegen is heel erg cute. Wat ook leuk is dat ze in een potje zitten met een dekseltje. Wanneer de kaars op is kan je de mooie potjes nog hergebruiken en een theelichtje in plaatsen. In de kaars zelf zitten er ook stukjes die zo meer geur afgeven.
Jammer genoeg ben ik zo dom geweest om er twee te kopen aangezien ze €14,50 per stuk kosten. Natuurlijk ga ik ze wel opbranden, anders zou het wel zonde zijn. 
Er zijn veel verschillende soorten verkrijgbaar. Je kan ze vinden via deze link (http://www.beauty-queen.be/nl/webshop/61)

Reacties

Populaire posts van deze blog

Empties/Opgemaakt April 2020

Hema - B.A.E. collectie shoplog + Review

Wet 'n Wild - Coloricon Eyeshadow Palettes (nieuwe formule)